خانواده‌های اسرای صهیونیست: صحبت از پیروزی بی‌معنی‌ است/ باید تسلیم شویم

خانواده‌های اسرای صهیونیست از ارتش رژیم صهیونیستی خواستند تا از غزه عقب‌نشینی کرده و تسلیم شروط مقاومت برای تبادل اسرا شود.

به گزارش مشرق، تعدادی از خانواده های اسرای صهیونیست در گفت‌وگو با رادیو رژیم صهیونیستی از ارتش رژیم اشغالگر خواستند تا از غزه عقب نشینی کند.

خانواده های اسرای صهیونیست با اشاره به بیانیه ارتش رژیم اسراییل درباره تحقق نیافتن اهداف جنگ، این سئوال را مطرح کردند که چرا هنوز مقامات بر ادامه جنگ اصرار دارند.

وابستگان اسرای صهیونیست خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا شده و اعلام کردند که کابینه «بنیامین نتانیاهو» برای زندگی اسرا ارزشی قائل نیست و با ادامه جنگ، زندگی آنها را به خطر می اندازد.

این خانواده ها اعلام کردند: وقتی ارتش شکست خورده، دیگر صحبت از پیروزی بی معنی است و باید به خاطر آزادی اسرا، تسلیم شویم.

خانواده های اسرای صهیونیست اعلام کردند که کابینه نتانیاهو در آرزوی کشتن «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه است و خطاب به نخست وزیر رژیم اسراییل گفتند که ۱۳۶ اسیر در اسارت مانده اند، زیرا شما از این آرزو دست برنداشته اید.

خانواده های اسرای صهیونیست برای چندمین روز متوالی روز شنبه مسیر منتهی به اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی مسدود کردند، آن‌ها اعلام کردند تا بازگشت فرزندان خود به تحصن ادامه خواهند داد.

درخواست توده صهیونیست ها از ارتش اشغالگر برای پذیرش شکست و عقب نشینی از غزه در هفته های اخیر بیشتر شده است.

بسیاری از کارشناسان و مقامات رژیم صهیونیستی، علت اصرار نتانیاهو بر تداوم جنگ را نگرانی از سقوط کابینه بعد از برقراری آتش بس ارزیابی کرده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس