کد خبر 1567386
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
دردسر شیرین قلعه نویی به خط آتش رسید

بازگشت سردار آزمون کار را برای سایر مهاجمان تیم ملی ایران برای حضور در ترکیب بازی با هنگ کنگ سخت تر از همیشه کرده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۹ دی ماه در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف هنگ کنگ می‌رود. ملی پوشان فوتبال ایران در حالی با پیروزی چهار بر یک مقابل فلسطین در نخستین بازی خود گام نخست را پرگل برداشتند که سردار آزمون در ترکیب اصلی حضور نداشت.

مهاجم آ س رم ایتالیا که به دلیل بازی با لاتزیو در جام حذفی ایتالیا دیرتر از سایر نفرات به تیم ملی ایران در قطر اضافه شد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و توانست گل آخر را به ثمر برساند.

آمادگی بالای مهاجمان حاضر در اردوی تیم ملی ایران کار را برای امیر قلعه نویی در انتخاب ترکیب سخت کرده است. کریم انصاریفرد و مهدی قایدی که مقابل فلسطین گلزنی کردند همراه با مهدی طارمی شانس نخست آقای گلی این رقابت‌ها رقابت شانه به شانه‌ای را برای ماندن در ترکیب دارند. این در حالی است که سردار آزمون به طور قطع قرار است در دومین دیدار مقابل هنگ کنگ بازی کند و کنار طارمی برای گلزنی تلاش کند.

همچنین احتمال اینکه بار دیگر سه مهاجم در خط حمله قرار بگیرند وجود دارد. مهدی قایدی با توجه به عملکرد مطلوب در بازی اول بیشترین سهم را دارد تا محمد محبی فعلاً روی نیمکت نشسته و بازی او را به عنوان وینگر چپ تماشا کند.

طراحی تمرینات تاکتیکی تیم ملی ایران در زمین چمن تمرینی باشگاه الریان قطر نشان از ادامه بازی تهاجمی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا دارد که کار را برای هنگ کنگ سخت خواهد کرد. حالا باید دید آیا قلعه نویی در ادامه رقابت‌ها نیز از ترکیب تهاجمی استفاده خواهد کرد یا اسم رقیبان جدی تر باعث تغییر استراتژی کادر فنی ایران در جریان جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 1
    ایران مثل همیشه حذف خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس