کد خبر 1567247
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۵
طارمی: تیم ملی کاملا سرحال و آماده کسب نتیجه است

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مصاف هنگ کنگ می رود که بایستی نگران چنین حریف ساده و به ظاهر آسانی بود و بازی را دستکم نگرفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا، به مصاف حریفی از شرق آسیا خواهد رفت؛ هنگ کنگ. یوزهای ایرانی در نخستین رقابت، به مصاف فلسطین رفتند که در پایان نود دقیقه تلاش، به برتری ۴ بر یک رسیدند. آن بازی با همه فراز و فرودهایش، سایه روشن هایی داشت که امیدواریم کادر فنی به رفع آنها مبادرت کرده باشد.

اما در مصاف امروز، اگرچه حریف را نمی توان دست کم گرفت یا ضعیف قلمداد کرد اما در قامت ایستادگی و رقابت با ما نیست. بایستی توجه داشت که معمولا، سبک بازی شرقی ها برای فوتبال ما قابل تحلیل تر و راحت تر است تا همسایگانمان در منطقه که همیشه جدال های سنگینی با آنها داشته ایم. تیم های شرقی با این وضعیت و تجربه تاریخی، حریفانی مطلوب تر برابر ما بوده اند که البته، کره جنوبی و ژاپن را باید استثنا گرفت که تحلیل و تفسیر آنها نیاز به فرصتی دیگر دارد.

این هنگ کنگ نشود آن هنگ کنگ!

با این وجود، یادمان نرود که فوتبال گاهی روی خوشش را نشان نمی دهد. تیم ملی امید کشورمان در بازیهای آسیایی هانگژو، در حالی که نود دقیقه برتر و مسلط بر میدان بود، به هنگ کنگی باخت که شاید اگر ۱۰ دیدار دیگر هم برگزار می شد، نتیجه ای غیر از پیروزی نصیبمان نمی شد اما گاهی ناممکن ها در مستطیل سبز ممکن می شود. امروز بایستی مراقبت این لحظات و اتفاقات بود که مبادا گریبان تیم ملی را بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسن روحانی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 7
    ایران در برابر کره جنوبی و ژاپن گل باران می شود
  • FI ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    5 2
    تیم ایران یه پای فینال است و تو بازی فینال همه چی 50 50 است
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    6 1
    به امید پیروزی قاطع تیم ملی ایران
  • مصطفی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    2 0
    از مرحله گروهی با سربلندی صعود میکنیم در حذفی طبق روال گذشته به ژاپن و کره میخوریم و میبازیم و فوتبالیست های میلیاردر شروع به توجیه باخت میکنند که زمین کج بود، داور کور بود ،جو ورزشگاه خراب بود و از این حرفا
  • GB ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 1
    هنوز فک کردید تیمهای میان بازی میکنن اول دوم میشن چه جام جهانی چه المپیک چه ملتها، برنده ها از قبل برنام ریزی شده ان. حالا اگه تیم ملی ایران تو این بازی قرمز بپوشه بازنده است حتی با یه گل به خودی.
  • مجید IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    لیدر هایی که اخرین دور بازیها تون تو تیم ملی هست غیرت کنید ویک جام برای خودتون بیارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس