به گزارش مشرق، سید رسول موسوی، دیپلمات سابق در توئیتی نوشت:

معتقدم بیانیه وزارت امورخارجه کشورمان نقطه پایانی بر امواج تنش ایجاد شده بین ایران و پاکستان است. رهبران و مقامات عالی هر دو کشور می دانند که از تنش موجود بین دو کشور همسایه فقط تروریست‌ها و دشمنان هر دو کشور بهره می برند.

امروز مساله اصلی جهان اسلام توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است.

تنش بین ایران و همسایگانش به نفع تروریست‌ها است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    20 8
    دوستان خودی یا انقلابی دفعه بعد انتقام یخت سخت نکنید و دستهارو در محافل نفشارید چون با حرکت پاکستان سوژه شدید و ابهتش ریخت
    • US ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      10 10
      برو خودتو مسخره کن. این ترقه بازی پاکستانی‌ها که باعث کشتار زن و بچه تبعه خودشون شده فقط برای حفظ آبرو هست و هیچ ارزشی نداره. این مسخره بازی‌ها اصلا با کار تمیز ما که مقر اصلی‌ تروریستها رو در عمق ۶۰ کیلومتری زدیم و خودشون هم اعتراف کردند، قابل مقایسه نیست. در ضمن هیچ ترس و بازدارندگی هم در ما ایجاد نمیکنه اگه لازم بشه باز هم به تروریستها در خاک پاکستان حمله می‌کنیم.
    • FR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      1 0
      خب اگر کمی فکر میکردی و دقیق تر نگاه میکردی میفهمیدی که هردو کشور در این مورد همدست و همکار بوده اند ! با توجه به کشته های زن و بچه پاکستانی و از انطرف تروریست های شناسنامه دار ایرانی در پاکستان آنکس که ابهتش ریخت یاران تروریست ها بودند !
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    25 4
    فرماندهان ارتش ایران شجاع بودند از وقتی قدرتشون کم شد بخاطر نفوذ سپاه کل نیرو نظامی هم ضعیف و محتاط شده است
    • حمیدرضا IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      1 21
      تفرقه افکنی ممنوع!!!پشمک اگر سپاه نبود کشور هم نبود!!کتاب خاطرات سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را بخوان تا بفهمی کی ضعیف ومحتاط بوده!
  • رضا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    29 4
    اینا رو قبل حمله نمیدونستین؟؟؟ حمله به پاکستان کار نفوذی های اسراییل در ایران بود....یکی زدیم و هفت تا خوردیم...کاملا در پدافند هوایی ناتوان بودیم و پیام این ناتوانی پدافندی به اسراییل و امریکا و اسراییل هم رسید...غرورمون لگد مال شد و احساس شکست میکنیم....
    • US ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      6 26
      نه ضعف پدافند داریم نه غرورمون لگد مال شده. زدن روستای مرزی از داخل خاک خودشون که کاری نداره. این کار رو با خمپاره هم میشه انجام داد. در ضمن برای روستای مرزی وسط بیابون پدافند نمیذارند.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    6 2
    الان جنگ صیهونیست با غزه ام نبود این حرکات تروریستی که در کرمان اتفاق افتاد ممکن بود اتفاق بیوفته همونطور که قبلا اتفاق افتاد اون موقع چی بازم این اراجیف رو میبافتی الان مهمترین چیز توقف جنایات صیهونیست است
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    نیاز به التیام بخشی رسانه ای از طرف حاکمیت داریم برای کل منطقه یعنی بخش های انقلابی با دردهای های جامعه قضیه و غیره طوری صحبت کنند و طوری فضاسازی کنند که کار خوندن نباشه آرام بخشی باشه آرامش کنه جامعه را نیاز جامعه آرام بشه وزیر کشور اگر هنوز در سیستان بلوچستان حداقل در رسانه اونجا حاضر بشه و رنج مردم التیام بده بگه مردم در دو طرف مرز نباید جانسون در خطر باشه بگه می خواهیم مرزها امن باشند و اتفاقات و اقدامات تروریستی اتفاق نمی افتد باید حتما جامعه را آرام کنید و از خودتون حد اقل برای اکثریت جامعه و خاورمیانه در تصاویر و اخبار یک فضای آرام بسازید باید جامعه التیام پیدا کنه باهاش راجع به گل و بلبل حرف بزنید به طور هدفمند براش چیزهایی بفرستید که دردها و رنجهاشون التیام بده خیلی مهمه باهاشهمدردی کنید آن یا الله خدا بیامرزد و ... آرامش کنید .شما آرامش کنید باید از دولت آقای رئیسی بچه حزب اللهی ها و غیره برای اکثریت جامعه آرامش به وجود بیاد .
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 1
    یه مقدار توئیت شما انحراف داشت من اصلاح میکنم .ارتش پاکستان هفت هدفی که برای خود تعیین کرده بود . اقدامی درواقع کور وفاقد ارزش نظامی بود. پیامی را برای جیش الظلم مخابره کرد که واقعا به این نتیجه رسیدند ارتش پاکستان اقداماتشان را درشرق ایران مشروع دانسته ونسبت به فعالیتهای بعدی آنان جسورتر خواهدکرد که نشانه بسیار آشکاری از پشتیبانی اطلاعاتی ازترویستها تلقی خواهد شد وعدم اطلاع ایران را به پاکستان تقویت خواهد کرد. عملیات موشکی اخیر ایران حاصل عدم اعتماد براساس سندهای محکم وغیرقابل انکاربوده است .باید منتظر ماند و نحوه فعالیتهای تروریستها را وفرارشان به پاکستان را تجدید ارزیابی کرد .اگر ادامه پیدا کند یقین بدانید اطلاع دادن یعنی فاش شدن یک عملیات نظامی .اگر ادامه پیدا کرد آنها را حتی درشرق پاکستان تحت تعقیب وانهدام قرار دهید .حتی به بهای هزینه سنگین واگر چنین هزینه گزافی تحمیل شود برای همیشه پرونده تروریستها درشرق بسته خواهدشد .
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 1
    نباید حاکمیت کشورها را علنا بشکنید بهتره این مسئله را طوری براتون مشکل بین المللی ایجاد نکنه اما معذرت خواهانه حل کنید در ضمن افکار پاکستان را هم در نظر بگیرید همین طور کردستان عراق این رفتار اشتباه بود ما هم باید حس براندازی را داشته باشیم هم نه مثل مرگ می مونه اگر خیلی نزدیک فضای کنیم ممکنه کار احمقانه کنیم و اگر دور فاضل کنیم ممکنه براش یا حتی برای جلوگیری ازش آماده نباشیم منطقی فکر کنیم اول باید افکار عمومی پاکستان توجیه و البته ازشون غذا خواهر بشه و همین طور سیستان بلوچستان خودمون در مورد عراق هم به دولت عراق بگید ایران دیگه له کردستان موشک نمی زنه اما دولت عراق را مسئول مسائل کردستان می دونه و دیگه هیچ وقت مستقیما به کشوری حمله نکنید کار درستی نیست می دونم اونها کار غلط می کنند اما اگر پاکستان می گفت آمریکا دخالت نکنه یا دولت عراق هم همینو می گفت و بعد می گفت ما خودمون ایران را مواخذه می کنیم و یک مواخذه کوتاه مدت می کرد مسئله تمام می شد نباید این کار را می کردید مسئله اینه که در این وضعیت یکم سخته این کار را کردن در ضمن اینها بین افغانستانی ها خیلی شبکه دارند ها دیگه ولی بیرون ریختن و اینها هم خوب خطرناکه ولی نباید این کار را انجام میدادیم اول فضای ذهنی پاکستانی آرام بشه و توضیح داده بشه دلجویی بشه همین طور در کردستان عراق تا ببینیم بعد چکار باید بکنیم وقتی دارید دلجویی می کنید که متقاعد کنید ببینید چه جوابهایی بهتون میدهند از همون جوابها باید استفاده کنید برای طرحی فضای بعدی که لایه های ذهنشان را آرام کنه داخل بین سیستان بلوچستان های خودمون هم همین طور واقعا می گم چطور توی همچین مناطق پیچیده ف هنگی هویتی جرات رفتار های خشن دارید مگه خود آمریکا را ندیدید .
    • فکرکن! IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      0 0
      داداش خلاصه بنویس ! فیلم نامه نوشتی؟
  • سلام IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    درحقیقت تنیش نیست بلکه به نفع همسا یه هاست ، نابودی دشمنان مشترک تنش است؟ البته هماهنگی قبلی لازم است.
  • FR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 0
    ایران عاقل تر از انست که در دام اینچنینی بیفتد حتی با داشتن اصلاح طلبان بد تر از دشمن !
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 0
    طبق گزارش روزنامه های پاکستانی حمله موشکی ایران بسیار دقیق و حساب شده بوده و باعث کشته شدن دست کم ۹۵ نفر از افراد جیش الظلم شده است! حالا تجهیزات و اماکن نابود شده نیز بماند!
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      0 0
      چهار تا محل که با سنگ وگل با سقف کوتاه آنهم دردل کوهها اسمش تجهیزات نیست که ازبین برود هدف افراد معاند و ضد امنیتی ایرانیها ی سیستان وبلوچستانی بودند که پاسخ اقدامات وحشیانه گذشته خود را گرفتند مرد وزن شیعی وسنی را به رگباربستن که هنر نیست .اینها مثل منافقینی هستند که اوایل انقلاب سوار موتور شده مردم را تو خیابان به رگبار می بستند الان هم می بینید به چه سرنوشتی گرفتار شدند جیش الظلم هم حتمی همین سرنوشت را خواهند داشت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس