کد خبر 1567254
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
واکنش کرملین به گزارش روزنامه «بیلد» درباره پوتین

وزارت خارجه روسیه خواستار حل مسائل بین ایران و پاکستان از طریق دیپلماتیک شد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه بعد از حمله انجام شده توسط پاکستان به نقطه‌ای در منطقه مرزی ایران و تنش در روابط دوجانبه، از دو طرف خواست حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و مسائل را فقط از طریق دیپلماتیک حل کنند.

حمله پاکستان بعد از حمله شامگاه سه‌شنبه ۲۶ دی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش‌الظلم در خاک پاکستان و انهدام آن‌ها انجام شد.

مسکو در بیانیه خود ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم بین‌المللی، گفت امیدوار است ایران و پاکستان به زودی بتوانند اختلافات را با کمک حسن همجواری حل و فصل کنند.

پیش‌تر چین هم ضمن اعلام آمادگی برای میانجیگری، با بیان این که پاکستان و ایران کشورهای بزرگ منطقه و جهان اسلام هستند، ابراز امیدواری کرد «اختلافات بین آن‌ها را بتوان از طریق مذاکره و سایر روش‌های مسالمت ‌آمیز حل و فصل کرد».

در ساعات بامدادی امروز در نقاط مرزی ایران و پاکستان و در داخل خاک ایران انفجارهایی رخ داد که دولت پاکستان با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت آنها را به عهده گرفت و در پی آن ایران خواستار توضیح فوری پاکستان شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    6 0
    در چند سال اخیر مرزبانان ومردم در سیستان وبلوچستان مورد رفتارهای تروریستی قرارگرفتن پاکستان درمقابل تروریستها سکوت کرده بود الان که ایران خود اقدام کرده حرکت سریع وتلافی جویانه انجام داد چرا مقابل تروریستها که به مرزبانان ومردم ما آسیب رساندند چنین رفتاری نکرده بود
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    43 6
    اگر قراره موضوع همینجا تموم بشه، نباید شروع میکردید. منتظر انتهای این ماجرا میمونیم، ولی اگه قراره فقط با گفتن اینکه پاکستان کشور دوست و برادر ماست قضیه تموم بشه، شروعش بسیار اشتباه بود چون الان به خاک ایران حمله شده. الان حس مردم و غرور جریحه دارشدشون رو درک می کنید یا فقط می خواستید چهار تا موشک بزنید؟
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    28 4
    عضو بریکس شدیم که با ماکستان تروریست هم سفره بشیم
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    27 3
    مرگ برپاکستان حامی تروریستها پاکستان باید ادب شود
  • فکرکن! IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    16 6
    وزرات خارجه روسیه یکی باید خودتون را نصیحت کنه که حمله نظامی به کشور اوکراین کردید و ۲سال است که جنگ و خونریزی به راه انداختیدو انواع و اقسام بمب و موشک و پهپاد و سلاحهای مختلف را روی مردم بی دفاع اوکراین آزمایش کردید حالا خیلی خنده داره که شما دارید ایران را نصیحت می‌کنید که جنگ نکنید و صحبت کنید!اگه راست می‌گویید اول خودتان جنگ را تمام کنید و بعد دیگران را نصیحت کنید!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    اخوی!!! توضیح‌شون چی بود؟؟؟!!!
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 2
    روسیه به دلیل این گستاخی باید با موشکهای سپاه شخم زده باشند،از امروز زبان ما با همسایگان زبان موشک است و موشک است و موشک، برادر شیعه عراقی هم موظف هستند تا قبل از اربعین نسبت به ساقط کردن دولت فاسد عراق و تسلیم کشور به جمهوری اسلامی ایران مانع اقدام انقلابی ایرانیان شهید داده شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس