طارمی: تیم ملی کاملا سرحال و آماده کسب نتیجه است

مهاجم تیم ملی با توجه به وضعیت تیم ملی پیش از بازی با هنگ‌کنگ گفت: یکی از بهترین و همدل ترین تیم های چند سال اخیر فوتبال ایران در جام ملت های آسیا قطر حضور دارد و در چنین تیمی به آقای گلی فکر نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از بازی با هنگ‌کنگ در خصوص روند تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: بازی قبل خیلی سخت بود و خداروشکر توانستیم گام اول را خوب برداریم. می‌دانید که بازی اول سخت‌ترین بازی در هر تورنمت است و الان تمرکز و هدف ما روی تیم هنگ‌کنگ است. کاملا آماده و سرحال هستیم تا نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

وی با اشاره به تغییر پستش در پورتو و تیم ملی عنوان کرد: به نحوه چینش اگر نگاه کنید شاید فکر کنید ما با دو مهاجم بازی می‌کنیم ولی اینجوری نیست. لزومی ندارد که پست یک بازیکن در تیم باشگاهی حتما در تیم ملی نیز یکسان باشد.

مهاجم تیم ملی ادامه داد: قلعه‌نویی همیشه به این موضوع اشاره می‌کند که در در بین نیمکت نشینان، کسانی که به عنوان تعویضی وارد زمین می‌شوند، می‌توانند نتیجه بازی را تعیین کنند. شک نکنید این تیم از لحاظ همدلی بهترین تیم چند سال اخیر است.

وی درمورد صعود قطر گفت: اول باید به این تیم تبریک بگویم. تجربه‌ای که من در قطر داشتم خوب بود و به من در پیشرفت فوتبالم کمک کرد. این تیم در دوره گذشته توانست قهرمانی کسب کند و الان هم با توجه به میزبانی، انگیزه بالایی برای تکرار قهرمانی دارد.

طارمی با تاکید بر شانس آقای گلی این تورنومنت گفت: انقدر قهرمانی برای من جذاب است که اصلا نمی‌توانم به آقای گل شدن فکر کنم.

وی افزود: تیم ما تک ستاره ندارد زیرا همه بازیکنان ستاره هستند. اعتقاد ما مدعی جدی قهرمانی هستیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص احتمال حضورش در اینتر، گفت: ما برای بازی های ملی در قطر هستیم و برای من الان تیم ملی از همه مهم تر است و در مورد اینتر هم صحبت نخواهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس