خرابی هواپیمای بوئینگ بلینکن سفر او را به تعویق انداخت

خرابی هواپیمای وزیر خارجه آمریکا موجب شده بازگشت او از داووس به واشنگتن با مشکل مواجه شد.

به گزارش مشرق، منابع خبری بین‌المللی گزارش داده‌اند خرابی هواپیمای بوئینگ «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا در «داووس» موجب شده او قادر به بازگشت به واشنگتن نباشد.

وبگاه شبکه خبری بلومبرگ گزارش داده که نقص فنی این هواپیمای بوئینگ 737 باعث شده برنامه سفر او با تأخیر انجام شود.

آنتونی بلینکن امروز چهارشنبه بعد از سوار شدن به این هواپیما مطلع شد که نشت اکسیژن کشف‌شده در این هواپیما قابل تعمیر نیست.

در این گزارش تصریح شده که یک هواپیمای کوچکتر از بروکسل عازم زوریخ شد تا سفر دیپلمات ارشد آمریکا از طریق آن انجام شود. دستیاران بلینکن و هیأت رسانه‌ای همراه او نیز قرار است با هواپیماهای مسافربری به واشنگتن سفر کنند.

خراب شدن هواپیمای مسئولان کشورها اتفاق بی‌سابقه‌ای نیست. سفر «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا نیز پیش از این در اجلاس گروه 20 در دهلی‌نو به دلیل نقص فنی هواپیما با اخلال مواجه شده بود.

آنتونی بلینکن در اجلاس «مجمع جهانی اقتصاد» در داووس خواستار ترسیم مسیری برای تشکیل یک دولت فلسطینی شده و گفته بود که بدون انجام این اقدام اسرائیل «امنیت راستین» را تجربه نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 2
    خداوند قدمهای شوم این سفیر شیطان بزرگ را که در هر سرزمینی قدم نحس و نکبتش گذاشته می شود برای آن منطقه جنگ و تفرقه وبد یومی می آورد را خورد کند آمین
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    بازم ادامهٔ داستان این آشغالهای بوئینگ!!
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    بازم بوئینگ آشغال، اَه حالم بهم خورد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس