رمز حمله موشکی به مقر تروریست‌ها و راز جابه‌جایی پرچم انتقام+فیلم

حمله دوشنبه‌شب سپاه به مقر تروریست‌ها در انتقام خون شهدای حادثه ۱۳ دی‌ماه امسال در مسیر مزار حاج قاسم سلیمانی، رمزی داشت که از جابه‌جایی پرچم سرخ انتقام سرچشمه می‌گرفت.

به گزارش مشرق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه‌شب ۲۵ دی‌ماه به مقر تروریست‌های صهیونیست و داعشی در اربیل عراق و ادلب در سوریه حمله کرد و انتقام خون شهدای حادثه ۱۳ دی‌ماه امسال را که در مسیر مزار حاج قاسم سلیمانی، به شهادت رسیده بودند، گرفت. این حمله رمزی داشت که از جابه‌جایی پرچم سرخ انتقام سرچشمه می‌گرفت.

فیلمی در این باره ببینید:

پرچم سرخ انتقام یا همان پرچم سرخ یالثارات الحسین علیه‌السلام که در سال ۹۸ و به نشانه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی در مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد، تنها ۲ روز پس از حادثه خونبار کرمان روی گنبد این مسجد نصب شد. این در حالی است که قرار بود بعد از ۲ روز پرچم مشکی تعویض و پرچم فیروزه‌ای روی گنبد نصب شود، ولی بعد از شهادت این عزیزان در سالروز شهادت سردار دل‌ها در کرمان، به نشانه انتقام سخت خون این شهیدان و همه مظلومان عالم دوباره بر فراز گنبد فیروزه‌ای میعاد منتظران پرچم سرخ یالثارات الحسین علیه السلام برافراشته شد.

۴ روز بعد، خادمان مسجد مقدس جمکران ضمن به اهتزاز درآوردن همان پرچم بر فراز مسجد گلزار شهدای کرمان با خانواده ریحانه سلطانی‌نژاد، دختری با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی دیدار کردند. آن‌ها در منزل خانواده شهیدان سلطانی‌نژاد که ۸ شهید داده‌اند، حضور یافتند و بعد از مدیحه‌سرایی، متبرکات و هدایای مسجد را به این خانواده اهدا کردند. سفیران آستان مسجد مقدس جمکران با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان با مجروحان حادثه تروریستی هم دیدار کردند.

اهتزاز پرچم سرخ انتقام بر فراز مسجد گلزار شهدای کرمان اما پیش‌زمینه انتقام بود که تنها چند روز بعد از جنایت تروریستی عوامل صهیونیستی داعش در کرمان اتفاق افتاد.

رمز حمله موشکی به مقر تروریست‌ها و راز جابه‌جایی پرچم انتقام+فیلم

سیلی انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرانجام در شامگاه دوشنبه ۲۵ دی‌ماه، همزمان با سالگرد شهادت امام دهم و تنها ۱۲ روز پس از جنایت تروریستی کرمان با رمز «یا امام هادی علیه‌السلام» بر گونه دشمن فرود آمد. اینک باد پیروزی بر پرچم سرخ انتقام وزیدن گرفته و دل خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی را شاد و آرام کرده است؛ طوری که پیمان سلطانی‌نژاد پدر دختر کاپشن صورتی درباره حملات سپاه به مقر موساد و داعش می‌گوید: «این کار، قوت قلبی برای ما خانواده‌های داغدار استان کرمان بود.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    8 0
    تا زمانی که اقلیمک عراق نابود نشن این جریان تررویست سرجاشه. دولت چرخشی عراق هم وضعیتش مشخصه: دشمن ایران.
  • مجید IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    6 1
    این پرچم مقدس تا ظهور آقا امام زمان برافراشته هست.یامهدی(ادرکنی ولا تهلکنی)
  • بی نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    9 0
    دو دولت عراق و پاکستان مشخصا دشمن خونین ما هستند ،اینا دارن توسط اسرائیل و آمریکا حمایت میشن ک این چنین گروهک های تکفیری رو پرورش دادن برای حمله و ب خاک و خون کشید مردم ما
  • جعفری IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    2 3
    برادر عزیز اقلیم کردستان درهیچ جر یان تروریستی علیه مامشارکت نکرده وحتی یکنفر شهروند ایرانی بدست اینها آسیب ندیده است استقرارگروهکها دراقلیم بدون اجازه ورضایت آنهاست ولی موقعیت جغرافیایی طوری است که حتی ترکیه هم نتوانست آنها را مجبور به ترک مواضع کند چه رسد به اقلیم درضمن اگر نیت برتنبیه کسانی است که به اسراییل جا ومکان میدهند ودرجهت تجزیه ایران تلاش میکنند آذربایجان شوروی علنا همکاری نزدیک دارد چرا آنها را آماج موشک قرارنمیدهیم تادررسانه هایشان ماراترسو خطاب کنند.
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      4 0
      یعنی تو از اطلاعات سپاه بیشتر میفهمی؟ هر کی بهت گفت ترسو مگه تو میزنی میکشیش؟! کار باید از روی عقل باشه نه احساس
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      2 0
      بیشعور همیشه نظراتت بیشعوری تو را نشون میده! بفهمم هر کشور خارجی حق داره سیاست خود را بر اساس منافع خود پیش ببره ، آذربایجان و عراق و ترکیه و عربستان و.... کشورهای مستقلی هستن ، بله اگر اذربایجان د گندتر از اذربایجان هم بخوان بر ضد ایران تروریست پرورش بدن و داخل ایران بفرستن بشدت باید سرکوب بشن
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    4 0
    دشمن در پاکستان جولان کرده و باید نابود بشود
  • محسن IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    خوبه باز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس