هماهنگی قوی رام الله با تل آویو برای در تنگنا قرار دادن فعالان حماس و جهاد اسلامی

یکی از تحلیلگران فلسطینی از هماهنگی قوی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی برای در تنگنا قرار دادن، فعالان وابسته به جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین خبر داد.

به گزارش مشرق، «عقل صلاح» تحلیلگر فلسطینی از هماهنگی عالی تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس با رژیم صهیونیستی سخن گفت و تصریح کرد: تشکیلات خودگردان پس از سیطره حماس بر غزه در سال ۲۰۰۷ با انگیزه های انتقام جویانه به مشارکت واقعی با اسرائیل روی آورد.

وی افزود: این هماهنگی از بازداشت فعالان حماس و جهاد اسلامی (در کرانه باختری) به بستن مراکز و جمعیت ها و رصد پول ها به منظور در تنگنا قرار دادن همه جنبش های مقاومت فلسطین به ویژه حماس، توسعه پیدا کرده است.

این تحلیلگر در ادامه آورده است: طرف مقابل (رژیم صهیونیستی) هماهنگی با تشکیلات ندارد و این هماهنگی یکجانبه و فقط از سوی طرف فلسطینی است که همه اطلاعات لازم اشغالگران را فراهم می‌آورد، بدون اینکه طرف اسرائیلی امتیازی بدهد.

وی افزود: هماهنگی امنیتی میان دو طرف فقط به نفع شهرک نشینان صهیونیست است و ثمری برای فلسطینیان جز بی اعتمادی به تشکیلات خودگردان و سرویس های امنیتی آن و جنبش فتح ندارد.

پیش از این نیز «عاموس هارئیل» تحلیلگر صهیونیست به نقل از منابع امنیتی آگاه در تل آویو اعلام کرد: با وجود تحولات غزه، هماهنگی عالی میان سرویس های امنیتی رام الله و سرویس های امنیتی اسرائیل وجود دارد. سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان تا این لحظه، فعالان حماس و جهاد را بازداشت می‌کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    محمود عباس جیره خوار فاسد بزودی رزمندگان مقاومت به حول و قوه الهی به درک واصل می‌کنند چون او جیبش را نگاه میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس