1

انتشار فیلمی کوتاه از کشف حجاب یک عضو حزب اتحاد ملت در شبکه انگلیسی پروژه رادیکال‌ها در انتخابات را علنی کرد!

سرویس سیاست مشرق- انتشار ویدیویی از سوی بی‌بی‌سی فارسی نشان می‌دهد که یکی از اعضای قدیمی حزب اتحاد ملت در هنگام سخنرانی دریکی از پنل‌های این نشست کشف حجاب کرده است، این کنگره ۲۱ دی‌ماه در تهران برگزارشده و اگرچه تصاویر مربوط به کشف حجاب اعضاء در کانال رسمی حزب سانسور شده است، اما پخش غیررسمی تصاویر آن حکایت از یک پیام خاص در انتخابات پیش رو دارد.

این فرد که به‌عنوان عضو شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش در این نشست حضورداشته و مسئولیت ریاست کمیسیون زنان این حزب اصلاح‌طلب را نیز بر عهده دارد و ازجمله افرادی است که به‌عنوان سخنران در این نشست سیاسی و رسمی کشف حجاب کرده است، مطابق آنچه این شخص در اینستاگرام خود منتشر کرده، احتمال می‌رود که این سخنرانی باهدف کار تبلیغاتی علیه حجاب فیلم‌برداری شده باشد.

رونمایی از پروژه جدید اصلاح‌طلبان در انتخابات/ کشف حجاب عضو زنان در کنگره حزب اتحاد ملت چه معنایی دارد؟ + عکس

اتحاد ملتی‌ها به چه می‌اندیشند؟ / راهبرد مطالبه محوری برای چالش با حاکمیت

سخنرانی آذر منصوری در قامت دبیر کل (غیرقانونی) حزب اتحاد ملت در نهمین کنگره حزب علاوه بر به نمایش گذاشتن جشنواره‌ای از یاس آفرینی از شرایط کشور در متن و بطن خود دیدگاه‌های اصلاح‌طلبان ساختاری در مواجهه با جامعه و حاکمیت را به نمایش گذاشت.

این سخنرانی در کنار آن کشف حجاب به‌خوبی مدل رفتاری اصلاح‌طلبان رادیکال در ۲ سال اخیر را شرح و توضیح می‌دهد، منصوری در سخنرانی خود ضمن تلاش برای القای جاماندن تصمیم گیران کشور از تغییرات پرشتاب و همه جانبه جهانی (پیوند با آشوب‌های آمریکایی سال ۱۴۰۱) کوشید تا ازآنچه عدم نگاه واقع بیانیه مسئولان به تحولات می‌خواند، سخن به میان آورده و تأکید کند که نسل جوان به‌موجب این تغییرات دستخوش تغییرات در باورهایش شده است که بیگانه باارزش‌های نسل‌های پیشین است.

منصوری ضمن تعریف گذار از جامعه «تکلیف محور» به جامعه «حق محور» به‌عنوان مهم‌ترین راهبرد اتحاد ملتی‌ها و به تعبیر دقیق‌تر اصلاح‌طلبان ساختاری که در حال پخت‌وپز در جبهه اصلاحات هست، کوشید جریان اصلاحات را به‌عنوان نماینده حقوق جامعه معترض تعریف کند که به‌زعم آنان برای آنان نمی‌توان تعیین تکلیف کرد.

گرچه از طنز روزگار اینکه اصلاح‌طلبان ساختاری خود به دنبال تکلیف کردن مطالباتی هستند که در دایره خواست عموم مردم نبوده و زمینه‌ساز قدرت‌یابی اصلاح‌طلبان رادیکال می‌باشد.

بررسی‌ها در این زمینه نشان می‌دهد که آذر منصوری به‌عنوان دبیر کل حزب اتحاد ملت که اتفاقاً ریاست جبهه اصلاحات را نیز بر عهده دارد در کنگره حزب خود کوشید تا ۱۲ مطالبه ساختارشکنانه را برجسته ساخته و آن‌ها را به‌عنوان خطوط مطالباتی در فرایند کلیت جبهه اصلاحات تبدیل به دستورالعمل سازد. مطالبی که بیان آن‌ها تازگی خاصی نداشته و با طرح حق به ابتدای سخنان و محورهای پیشین خود می‌کوشند تا از ایده‌های جدید سخن به میان بیاورند.

رونمایی از پروژه جدید اصلاح‌طلبان در انتخابات/ کشف حجاب عضو زنان در کنگره حزب اتحاد ملت چه معنایی دارد؟ + عکس

همراهی لیدر اصلاحات با رادیکال‌ها علنی شد!

بررسی این مطالبات عجیب اما بیانگر آن است که اصلاح‌طلبان رادیکال و ساختاری به‌موجب اظهارات مختلف یکی از کار ویژه های خود را سیاه نمایی از شرایط آینده تعریف کرده و در حال تولید یاس در سطح جامعه می‌باشند.

طرح حق زیست انسانی از سوی اتحاد ملتی‌ها و از دیگر تأکید خاتمی بر اصالت داشتن انسان، قرینه‌هایی مبنی بر همگرایی هر چه بیشتر خاتمی با اصلاح‌طلبان ساختاری بوده و نشان می‌دهد که خاتمی بسیار تأثیرپذیر از رادیکال‌های اصلاح‌طلب می‌باشد

این راهبرد نشانه آن است که اتحاد ملتی‌ها همچنان اعتقاد به جامعه اعتراضی (جامعه تلاطمی روی خط آشوب) داشته و می‌کوشند راهبردهای خود را بر اساس آنچه مطالبات این جامعه می‌خوانند، طراحی کنند، تأکید اصلاح‌طلبان ساختاری بر جامعه حق محور بیانگر آن است که این طیف می‌کوشد تا با طرح برخی مطالبات و کلید زدن فرایند مطالبه گری به کانونی سازی مطالبات جریانی خود ذیل حق مردم بپردازد.

تصریح و تأکید اصلاح‌طلبان ساختاری بر مطالبات اغتشاش محور نشان می‌دهد که این بخش از اصلاح‌طلبان همچنان تمرکز خود را بر طبقه متوسطی قرار داده‌اند که به‌زعم خود طبقه متوسط جدیدی بوده که دارای دیدگاه‌های خاصی در خصوص سبک و سطح زندگی می‌باشند که مطالبات آنان صرفاً با شرکت در انتخابات میسر نمی‌شود!

اما رادیکال شدن عریان طیف رادیکال جبهه اصلاحات در آستانه انتخابات سیگنال خاصی نیز دارد، اتحاد ملتی‌ها تلاش دارند تا عدم مشارکت خود در انتخابات آتی را به‌عنوان پاسخ به مطالبات پس از آشوب معنا دهی کنند، این بخش از اصلاح‌طلبان می‌کوشند تا در راستای هژمون ساختن دیدگاه‌های خود در برابر سایر نحله‌های جریان اصلاح‌طلبی تأکید کنند که رمز اولیه اصلاح‌طلبی اعتقاد و التزام به محورهای مطرح‌شده از سوی آنان می‌باشد.

رونمایی از پروژه جدید اصلاح‌طلبان در انتخابات/ کشف حجاب عضو زنان در کنگره حزب اتحاد ملت چه معنایی دارد؟ + عکس

رونمایی از پروژه جدید اصلاح‌طلبان در انتخابات

انتشار فیلمی کوتاه از کشف حجاب یک عضو حزب اتحاد ملت در شبکه انگلیسی و بررسی برخی مطالب منتشرشده در رسانه‌های جریان اصلاح‌طلب بیانگر آن است که آنان تلاش دارند با تجمیع سوژه حجاب اختیاری و انتخابات به چالش آفرینی ذهنی و سیاسی بپردازند.

شاید گام اول در این زمینه را باید در پرسشی دانست که اصلاح‌طلبان مبنی بر حق رأی معتقدان به حجاب اختیاری و به تعبیری بی‌حجابی به شکل ظریفی طرح و بیان می‌کنند، رسانه‌های اصلاح‌طلب در این زمینه با تعریف بی‌حجابی و به تعبیر خود حجاب اختیاری به‌عنوان یک مطالبه و بدون اشاره به‌صراحت قانون و شرع در این زمینه می‌کوشند تا با برجسته‌سازی عدم سلب حق رأی برای زنان معتقد به حجاب اختیاری، از سویی به عادی‌سازی کشف حجاب در حوزه‌های انتخابیه و صندوق‌های رأی پرداخته و از جانب دیگر مشارکت بخش‌هایی از جامعه را منوط به چشم‌پوشی از مسئله حجاب نمایند!

در همین رابطه روزنامه هم مهین که ارگان رسانه‌ای اصلاح‌طلبان رادیکال است در یادداشتی می‌نویسد:

اگر زنان برای رسیدن به صندوق‌های رأی از مترو استفاده کنند با تذکر حجاب‌بان‌ها روبه‌رو می‌شوند. اگر قرار باشد با خودروی شخصی پای صندوق‌های رأی بروند، جریمه و شاید توقیف شوند و در خیابان هم تذکر بسیاری می‌گیرند. حالا بی‌حجاب‌ها که به‌زعم مصوبه «حجاب و عفاف» قانون‌گریزند، باوجود قانون ستیزی هم می‌توانند باحجاب اختیاری پای صندوق‌های رأی بروند و رأی بدهند تا در سرنوشت خود شرکت کنند، اما این مشارکت در واقعیت و پس از انتخابات به معنای جرائم سنگین مالی، محرومیت از برخی خدمات و حتی اخراج از ادارات است.

از سوی دیگر برخی چهره‌های اصلاح‌طلب با طرح این پرسش که آیا زنان بی‌حجاب نیز حق کاندیداتوری در انتخابات مجلس رادارند، گریزی به مسئله حجاب زده و بابیان اینکه جریانی در کشور به دنبال تحدید اجتماعی به نام حجاب می‌باشد، مدعی هستند که شورای نگهبان در شرایط کنونی چون به مشارکت انتخاباتی نیاز دارند تأکیددارند که هیچ مانعی برای رأی دادن این زنان بی‌حجاب وجود ندارد.

رونمایی از پروژه جدید اصلاح‌طلبان در انتخابات/ کشف حجاب عضو زنان در کنگره حزب اتحاد ملت چه معنایی دارد؟ + عکس

به نظر می‌رسد که دوقطبی سازی حجاب یکی از پروژه‌های تعریف‌شده از سوی رادیکال‌های اصلاح‌طلب در انتخابات است که با راه انداختن یک کارزار اینترنتی از هفته گذشته کلید خورده است، سرمنشأ برخی از این تحولات سیاسی در سفارت انگلیس در تهران است که این روزها به طرز عجیبی محل تردد سرپل‌های کشف حجاب شده است، بازوی رسانه‌ای این ماجرا بی‌بی‌سی فارسی است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 101
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    میشه به فکر تورم باشید تورم حل بشه ازدواج همه این مسائل فرهنگیم درست میشه
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      91 25
      اقتصاد باید درست شود ولی این نظر حرفی است که از اساس چرند است چون بالاترین آمار رواج فساد و فحشا و بی حیایی بین اقشار ثروتمند جامعه است
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      32 5
      قهر اصلاح طلبان تهوع آور با صندوق رأی و انتخابات را باید از الطاف الاهی دانست چرا که این جماعت هرگاه در انتخابات حضور داشته اند اگر پیروز شوند جا پای جاسوسان صهیونی می شوند و هرگاه ببازند به عنوان سربازان صهیونی کشور را به آشوب می کشند و فتنه انگیزی می کنند!!!
    • تک سوتر DE ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      85 4
      با کشف حجاب تورم حل نمی شه!
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      62 5
      عجب!! اونایی که گشت ارشاد رو جمع کردن تورم رو رفع کردن؟ پس لطفا ببند
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      5 69
      کاربر ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵.... این آمار را از کجا بدست آوردی؟ می شود منبع آن را بفرمایید. بعد اقتصاد که مربوط به اقشار بالای جامعه که نیست. مربوط به همه جامعه است. مسکن و کار که درست شود هر انسان سالم و عاقل و بالغی به دنبال تشکیل خانواده می رود و بسیاری از مشکلات فرهنگی حل می شود. کدام خانواده های ثروتمند فساد و فحشا دارند؟ مگر این که شما فساد و فحشا را در عدم پایبندی به حجاب ببنید.
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      52 2
      در آخرین بررسی میدانی که اخیرا انجام شده آمار طلاق در بالاشهر تهران و مناطق ثروتمندتر ۵۷درصد بود و بسیار بیشتر از پایین شهر (یک جستجو کنید جزییات بیشتر در خبرگزاریها هست)
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      69 1
      از خبرگزاری‌ها خواستار بستن دهان شیاطین هستیم. انجام علنی گناه و تعرض به حقوق روحی و روانی مردم هیچ ربطی به تورم ندارد و مشکل صرفا فرهنگی هم نیست. تعرض به حقوق عمومیست. دهان کفاری مثل تو بعد از ۱۴۰۰ سال نباید باز باشد. چه کسی به بهانه آزادی بیان این ظلم را مرتکب شده و می‌شود؟! بداند خلاف وظیفه شرعی و اسلامی‌اش عمل می‌کند.
    • ناراضی وضع موجود IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      41 1
      متاسفانه فقط یک احمق میتونه این حرف بزنه.الان بخش زیادی از مکشفه ها متاهل و چه بسا در دوران میانسالی و پیری هستند.ازدواج چه دخلی به بیحجابی داره؟
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    71 29
    ما رای حلال و پاک میخایم. زنان بی حجاب همون بهتر که نیان.
    • حاجی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      10 36
      پاکی به چند متر پارچه نیست. به مغز سالمه که شما ازش بی بهره ای
    • GB ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      26 1
      الله یرحمکم
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      14 1
      حلا تو ثابت کن مغزت سالمه؟!
  • DE ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    43 7
    اون بی بی سی، بهایی است، نه فارسی!
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    43 18
    اصلاح طلب = افساد طلب = فرصت طلب = منفعت طلب
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      5 2
      و قدرت طلب
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    38 9
    این تحرکات سرطان اصحالات ریشه در انگل ستان دارد.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    90 10
    اینجوری که اسلام پشمکی میشه هر وقت نیاز دارید حجاب آزاد هر وقت نیاز ندارید حجاب اجباری. این که اسلام نیست آبد دوغ خیاره
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      5 60
      فقط تو مونده بود در باره اسلام فتوا بدی...اسلام دین مهربانی . چه برای با حجاب ها چه اونایی که حجاب ندارن ....یه زحمت به خودت بده پاتو از مملکت بزار بیرون ببین تو مالزی اسلام چطور تبلیغ می کنند که حتی بودایی و بی دین هم درکنارش احساس آرامش دارن
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      27 4
      اسلام امریکایی مالزی به درد خودت میخوره
    • حاجی اذری IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      20 2
      حکومت اسلامی الزاماتی دارد.کفاردر زمان پیامبر باید جزیه می‌دادند.وکسی نمی گفت دردین اجبارنیست.اینکه باصطلاح مترقیها می‌گویند تفکر رادیکالی وسکولاریست نه اسلامی.وباخلط موضوعات مردم را فریب می‌دهند.خدا هدایتشان کند.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    26 3
    اینا برای اهدافشان هر کاری میکنن یعنی هرکاری که فکرشو بکنید!!!
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    22 2
    سخنگوی شورای نگهبان(دیروز) در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا جلوی رای دادن افراد بی‌حجاب گرفته خواهد شد گفتند؛؛ حق رای در هیچ قانونی سلب نشده و حتی توسط دادگاه نیز سلب شدنی نیست.
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      58 1
      بی حجابی هم در قانون تایید نشده
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      3 24
      بر اساس قانون همه مجرمین و متهمین و خلاف‌کاران هم حق رای دارند بی‌حجابی هم یکی از خلاف قانونها است و سلب حق رای نمی‌کند
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      3 31
      بر اساس قانون همه مجرمین و متهمین و خلاف‌کاران هم حق رای دارند بی‌حجابی هم یکی از خلاف قانونها است و سلب حق رای نمی‌کند
    • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      60 2
      درحال قانون شکنی نمیشه توی انتخابات و ... شرکت کرد! مثل اینکه یه دزد در حال جیب بری پای صف رای باشه و همه واستن نگاه کنند.یه زمان بیحجابی جرم بود حالا میگن رای بدن یا ندن! با جمهوریت سال88 مخالفت کردن با اسلامیت سال 1401 مزدوران غرب و اسرائیل
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    53 0
    اگه کسی که با یه قانونی مخالف هست بنا باشه قانون شکنی کنه هرج ومرج نمیشه؟ مثلا کسانی مخالف مالکیت خصوصی هستن وشروع کنن به دست اندازی به اموال دیگران وجمعی همفکر پر سروصدا هم مانع برخورد با این افراد بشن اون وقت چه وضعی پیش میاد به نظر میاد این جماعت از حجاب شروع میکنن وبه خیلی از قوانین دهن کجی خواهند کرد کسانی که مخالف حجاب اجباری هستن اگه عده ای هم مخالف مهریه ونفقه اجباری باشن که احیانا ناراحت نمیشن
    • DE ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      22 0
      بله، مسلماً که آخر این ماجرا به هرج و مرج ختم میشه. از شما چه پنهان، آمریکا هم با تعقیب بی حجابی، دقیقاً همین هدف رو دنبال می کنه. سوال اصلی اکنون اینه که مسئولین برای جلوگیری از آشفتگی اوضاع و تضییع حقوق عمومی، چه کاری جز حرف زدن انجام می دهند. تماشاگر اجرای نقشه ضد انقلاب باقی می مانند یا بالاخره کاری انجام می دهند؟
    • امیدوارم توسط مشرق منتشر شود IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      2 51
      جهاد اولیه هم قانون است. قانون شرع است. ولی بسیاری از علما - چه شیعه و چه اهل سنت- آن را قبول ندارند. برای قانون باید مقتضیات زمانه را هم در نظر گرفت.
  • TR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    24 1
    این کنگره مگه تو ایران نیست ؟ مگه نمیریزن توی پاساژ و درشو پلمب میکنن ؟!! اینجا چرا نیمرن ؟!! این نشون میده که سیاست اونقدر کثیفه که با یه دریا وایتکس هم تمیز نمیشه !! همین !!
  • احسان معتمدی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    46 18
    بهترین کلمه برای این زن بیحجاب این است = سرباز ابلیس = جنود شیطان
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    11 53
    وقتی شورا نگهبان گفته با حجاب بی حجاب همه باید بیان .دیگه شما کاسه داغ تر از آش نشید
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      9 10
      از شهدا غزه خجالت بکشید ....
    • حاجی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      10 15
      غزه به خوشون ربط داره
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    10 9
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند کسی خبردار نشد اینم نتیجه
    • حسین IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      2 19
      چطوری یهودی نژاد؟
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    24 2
    تقصیر فشل بودن قوه قضائیه و دادستان است
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    11 21
    الان این کشف حجابه؟!
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    6 1
    شما فقط از ندا و کارگزاران و نوبخت بگو
  • TR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    12 8
    نشانه اینه که سیاست کثیفه !! و اصلا با دیانت جور در نمیاد !! کثیف کثیف کثیف !!
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      8 3
      سیاسات کثیف نیست بعضی‌ها مانند اصلاح‌طلب‌ها سیاست را کثیف می‌کنند
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      5 3
      سیاسات کثیف نیست بعضی‌ها مانند اصلاح‌طلب‌ها سیاست را کثیف می‌کنند
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    55 2
    با سیاست های قوه قضاییه این مملکت از دست رفته.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    59 2
    وقتی هر فسادی انجام بشه و برخوردی نباشه هر روز فاسدان وقیح تر می شوند. فردا چگونه جواب خدا و شهیدان را خواهیم داد؟
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      2 20
      حجاب بر اساس نص کلام الله مجید برای مومنات و زنان مردان مومن است. لطفا کاتولیک تر از پاپ نشوید.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    32 0
    هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان عملکرد بدی داشتند. ما توی اصول مشکل داریم. وقتی در قلب ما من بزرگتر است الله اکبر در قلب نمی‌آید.
  • DE ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    65 1
    این دوتا جاسوس خبرنگار رو که دیروز به ناحق آزاد کردن ، درست دم در زندان عکس یادگاری بدون حجاب گرفتن و گذاشتن تو اینترنت . لعنت به مسئول بی غیرت.
  • هادی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    92 0
    مملکت بی قانون، قوه قضائیه بی خیال‌ نتیجش میشه این
  • حمیدرضا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    69 2
    سخنگوی شورای نگهبان میگه بی حجابا هم میتونن رای بدن.با نافرمانی خدا میخوایید انتخابات گرم بشه؟! باز هم خدا بدجور میزنه دهنتون همانطور که از سلبریتی های بی دین که بزرگشون کرده بودید زد دهنتون
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    66 5
    زنی که حجاب نداره زن نیست، فقط جنس ماده است، اگر زنِ بی حجاب یک لحظه حیا و نجابت بره تو وجودش و دوزاریش بیُفته، از وضعیتی که داره و خجالت، سنکوب میکنه.
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    59 0
    جوابم به اصلاحات نیوز دموکراسی در مدرنیته به طور ذاتی وجود نداره چون تو نه برای مردم و منافعشان بلکه برای منافع بازار تصمیم می گیری اساسا تنها موجودیت برداره نه مردم مردم به ماهان انسانهای دارای حق دیواره نمیشود همون طور که مردم فلسطین دیده نشدند شما دنبال تحول بنیادین به چه سمتی هستید به سمت منافع آمریکا و حکومتی به نفع آمریکا چرا اسم مردم را رویش می گذارید مردم اصلا در نظام ایده آل شما وجود ندارند مردم و امر سیاسی در خدمت مردم فقط در زمان دوره اول انقلاب یعنی نظم سوسیالیستی بدون بازاره سرمایه داری اسلامی اخلاقی وجود داشت تا حدی فقط وگرنه صحبت از مردم وجود نداره
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    12 1
    جمع کردن زنان بی حجاب و ادم های متخصص خارج از سیستم و بعد انقلاب غیر خشونت آمیز
  • وطن پرست DE ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    61 0
    نوش جونتون، یک ماه بجای تاکید بر برگزاری قانونی انتخابات بر طبل مشارکت به هر بهایی کوبیدید، حالا که خر اصلاحات از پل شورای نگهبان به کمک باهنر گذشت و شروع کرده به لگد زدن، نگار ارزش هاتون شدید؟ این دفعه دیگه از بچه بسیجی های پاک انتظار نداشته باشید. اگر راست میگید بچه های خودتون رو برای برقراری امنیت راهی خیابان‌ها کنید. البته شماها تسلیم هستید از همین الان.
  • محمد IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    30 1
    سفارت انگلستان در قلب کشور مدعی اسلام و مبارزه با امپریالیسم چه میکند این رو برای من حل کنید . اغتشاش و تشکیل جلسه فلانی با فلانی و هر چی که تتیر میکنید بخوره تو سرتون والسلام.
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    27 2
    چه با حجاب چه بی حجاب رای نمیدم
  • هادی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    1 1
    اصلاح طلبان الان لختم بشن مردم بهشون رای نمیدن دیگه کمتر کسی خام این بازیا میشه. الان که آزادی اجتماعی هست اينا حربه خودشون رو از دست دادند و حرفی برای گفتن ندارن
  • رزا US ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    39 0
    سخن گوى شوراى نگهبان هم گفته بى حجاب ها مى تونن راى بدن يعنى استفاده ابزارى از مسئله حجاب کدامتون صداقت دارين آخه
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    46 0
    مشرق بررسی می‌کند کشف حجاب زنان در کنگره حزب اتحاد ملت چه معنایی دارد؟ پاسخ : وادادگی و انفعال مسئولین مربوطه در جمهوری اسلامی
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 1
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. چون بی حجابها مانند فضولات کنار پیاده رو بیشتر به چشم می‌خورد، ولی گلها و درختان عادی شده و دیده نمی شوند. پس بی حجابها باعث می شوند افراد باحجاب بی خیال برای رای دادن تحریک شوند و با رای خود بزند توی دهان غربگراها.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    فرهنگ طبقه بالا و بخشی جامعه از این برنامه من باز از شما خواهش می کنم لطف کنید بیایید از این کشور بریم واقعیت که اینها هستند بیایید به جای دیگری برویم که بشه اسلام را نگه داشت
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    برای جنگ غزه نگاه ژئو اکونومیک داشته باشید و البته حتما براین اساس تصمیم بگیرید
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 0
      ایی که گفتییییی یعنی چههه؟؟؟ اهههههوم
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 0
      ایی که گفتییییی یعنی چههه؟؟؟ اهههههوم
  • TR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    4 0
    وقتی که خدمات به بی حجاب ها ممنوع است باید رای دادن هم ممنوع بشه
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 1
    قالوا إنما نحن مصلحون ألا إنهم هم المفسدون و لكن لا يشعرون الان إصلاحات با قانون حجاب و بى حجابى مشكل دارد كه مردم بروند رأى بدهند يا نروند قانون اساسى مجلس را بدانند بعد به نمايندكى مردم رأى بياورند مثل عايشه نباشيد كه سوار شتر فتنه شد و اغتشاش كرد.
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 25
    والا ماکه زن بی حجابی تو این عکسها ندیدیم.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    22 0
    کم کم نماز جماعت هم با هم می خونن.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    حزب اتحاد مزدوران شیطان بزرگ
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    وقتی احضارنمیشه ولی مردم عادی احضارمیشن همه بدبین میشن...
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    معنای بدی دارد
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    معنای بدی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس