شکست تل آویو در تحقق اهدافش در غزه

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که رژیم صهیونیستی در از بین‌بردن کنترل حماس بر نوار غزه شکست خورده است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، پس از گذشت ۱۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه رسانه‌های عبری زبان به شکست این رژیم در تحقق هدف‌های اعلامی خود از حمله به غزه اذعان کردند.

بر این اساس رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که رژیم صهیونیستی در از بین‌بردن کنترل حماس بر نوار غزه شکست خورده است.

این رسانه‌ها تصریح کردند که کنترل تمامی منطقه‌هایی که در شمال نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تخلیه شده مجدداً به دست جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس افتاده است.

همچنین رسانه‌های عبری زبان به نقل از بیمه مرکزی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که با گذشت ۱۰۰ روز از جنگ غزه بیش از ۵۰ هزار صهیونیست زخمی شده‌اند و تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون شیکل (واحد پول اراضی اشغالی) به صهیونیست‌های آسیب‌دیده از این جنگ پرداخت شده است.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره اعلام کرد که تمامی سازمان‌های صهیونیستی به مناسبت صدمین روز جنگ، به مدت ۱۰۰ دقیقه اعتصاب کرده‌اند.

گفتنی است با گذشت ۱۰۰ روز از جنگ علیه غزه، رژیم صهیونیستی نتوانسته هیچ‌کدام از هدف‌های اعلامی خود از این جنگ و حمله زمینی به نوار غزه را محقق کند و در آزادسازی اسیران صهیونیست نزد حماس نیز ناکام بوده است؛ موضوعی که اعتراض شهرک‌نشینان صهیونیست و خانواده این اسیران و درخواست برکناری بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در پی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس