در ۷۶ حمله هوایی آمریکا و انگلیس به یمن ۱۱ نفر شهید یا زخمی شدند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که در تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن که در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی انجام شد، صنعا و چند استان دیگر ۷۳بار هدف حمله قرار گرفت و ۱۱ نفر شهید یا زخمی شدند.

به گزارش مشرق، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح در واکنش به تجاوز آمریکا و انگلیس به این کشور بیانیه‌ای تصویری صادر کرد.

یحیی سریع در این بیانیه گفت: دشمن آمریکایی- انگلیسی در چارچوب حمایت از جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه یمن را مورد تجاوز قرار داد. آنها صنعا و استان‌های الحدیده، تعز، حجه و صعده را با ۷۳ حمله هوایی هدف قرار دادند. در این حملات ۵ نفر از نیروهای مسلح شهید و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: دشمن آمریکایی و انگلیسی مسؤولیت کامل عواقب تجاوز مجرمانه علیه ملت یمن را به عهده دارد. تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن هرگز بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

یحیی سریع تأکید کرد: برای دفاع از یمن و حاکمیت و استقلال آن، هرگز در هدف قرار دادن منابع تهدید و همه اهداف متخاصم دریایی و زمینی تردید نخواهیم کرد.

این مقام ارشد یمنی تصریح کرد: تجاوز وحشیانه به یمن هرگز ما را از حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین منصرف نخواهد کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین گفت: بار دیگر بر تداوم جلوگیری از تردد کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی در دو دریای سرخ و عرب تأکید می‌کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    2 2
    اروپا و مردمش باید تاوان سالها جنایت های دولت هاشون داخل خاورمیانه را پس بدهند .هیچ تفاوتی بین دولت اروپا و مردمش نمی توانم قائل باشم
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    1 1
    هر شهیدی بدست امریکای جنایتکار وانگلیس خبیث در خاک یمن بر زمین می افتند در دریای سرخ وسایر یک ناو امریکایی وانگلیسی به عنوان انتقام از خون شهیدان منهدم وبه قعر اب برود انتقام یعنی تن ندادن به ذلت مقایل درندگان وحشی صفت
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    1 3
    ازرژیم صهیونیستی غافل نشوید درعین حال نباید یمن مظلوم تنها بماند حال که اینطورپیش میرود هرکشتی تجاری انگلیس وآمریکا عبور میکند بزنید وهرهزینه ایی را بریمن تحمیل کردند هزینه های متقابلی را نصیبشان کنید .درجنگ زمینی اگر رخ داد قطعا باید از این دوجلثومه فساد دردنیا کشته بگیرید .
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 2
    ملتی که شهادت را سعادت می داند از مرگ هراسی ندارد، این دنیا طلبان هستن که باید نگران به خطر افتادن منافعشون باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس