محمد الحوثی

عضو شورای عالی سیاسی یمن ضمن وحشیانه و تروریستی خواندن تجاوز آمریکا و انگلیس به کشورش تأکید کرد که صنعا به آن پاسخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن به تجاوز آمریکا و انگلیس به کشورش واکنش نشان داد.

الحوثی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حملات هوایی آمریکا و انگلیس به یمن، وحشیانه و تروریستی است و تجاوز عمدی و غیرقابل توجیه محسوب می‌شود که بازتاب دهنده خوی وحشیگری آنهاست.

الحوثی افزود: آمریکا و انگلیس با این تجاوز بار دیگر ثابت کردند که آنها تجاوز به غزه را مانند تجاوز به یمن مدیریت و از رژیم تروریستی صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: حملات آمریکا و انگلیس به یمن، تجاوزی آشکار و غیرقابل توجیه است و در زمانی انجام می‌شود که جهان در جستجوی راهی برای توقف نسل‌کشی در غزه است. این تجاوز بار دیگر بر حمایت آنها از رژیم صهیونیستی و تداوم جنایت در غزه تأکید کرد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد: حملات هوایی آمریکا و انگلیس به یمن بی‌پاسخ نخواهد ماند و به یاری خداوند به آن پاسخ خواهیم داد و به‌زودی بیانیه‌ای در این خصوص صادر خواهد شد.

محمدعلی الحوثی در پایان پیام خود نوشت: زنده باد یمن عزیز، زنده باد فلسطین آزاد و ننگ و شرم بر آمریکا و انگلیس.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 2
    زنده باد انصارالله
  • ابراهیم IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    2 0
    مثل غزه
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ایران و محور مقاومت نباید حرکت دیروز روسیه و چین را در شورای امنیت ببخشند بیشعورا، اینها دارند جور شماروهم میکشند. فقط در یک صورت میشه بخشید که بیایند کل اشتباهات گذشته اشان رو با دادن مخفیانه سلاح اتمی به حزب الله جبران کنند. همین. بعلاوه برا ایران الان بهترین زمان برا گرفتن انتقام سید رضی است با موشکباران دوسه پایگاه هوایی اسراییل، از سوریه یا لبنان مقاوت عراق هم میتونه مرکز اصلی شیطان در پایگاهاشون در قطر و بحرین و کویت را بزنه، چرا اونجا باید در ارامش باشه و هی فتنه کنند
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      0 0
      مقصر اصلی اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشتون و اروپایی‌های نوکرشون هستند که این جنایات رو انجام میدن، نمیتونی افکار مردم رو منحرف کنی، قدیمی شده!!!
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    1 0
    حتما انتقام سخت بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس