امیر حسین حیدری

حیدری یک تدوینگر ساده ویدئوهای تبلیغاتی بود که پس از مدتی در موسسه فیلمیران مشغول به کار شد و با چرخشی ناگهانی و جهشی در فضای تولید، به عنوان تهیه‌کننده سریال «جزیره» معرفی شد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - شنیده‌های حاکی از آن است که «امیرحسین حیدری» مدیرعامل پلت‌فرم تماشاخونه از سمت خود کنار گذاشته شده است.

پلت‌فرم تماشاخونه فعالیت‌های خود در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز کرد.سریال آمستردام نخستین مجموعه‌ای بود که موفق به توزیع از این پلت‌فرم شد، سریالی که همچنان پخش قسمت آخر در هاله‌ای از ابهام است.

شایعه تغییر مدیر ناموفق پلت‌فرم تماشاخونه

کیفیت پایین سریال‌های تولیدی این پلت‌فرم که عمدتابه صورت آماده با پشتیبانی هنگفت ظاهرا دولتی خریداری شدند، پس از مدتی موج وسیعی از انتقادات مجازی و رسانه‌ای را حول این پلت‌فرم برانگیخت.

بنا به اخبار ارسالی و تائید نشده‌ای گویا حامیان مالی این پلت‌فرم، اقدام به برکناری حیدری مدیرعامل این پلت‌فرم کرده‌اند.

حیدری یک تدوینگر ساده ویدئوهای تبلیغاتی بود که پس از مدتی در موسسه فیلمیران مشغول به کار شد و با چرخشی ناگهانی و جهشی در فضای تولید، به عنوان تهیه‌کننده سریال «جزیره» معرفی شد.

«جزیره» روی کاغذ یکی از سریال‌هایی بود که مدیران فیلیمو روی آن حساب ویژه‌ای باز کردند و در واقع این سریال به عنوان ابر پروژه این سکوی انتشار، شناخته می‌شد تا اینکه حیدری به عنوان تهیه‌کننده وارد کارزار تولید این سریال شد.

در حالیکه او عنوان مجری طرح را یدک می‌کشید و منوچهر محمدی تهیه‌کننده شناخته شده سینمای ایران می‌توانست از فیلمنامه بسیار قابل اعتنای این سریال ابرپروژه مورد انتظار فیلیمو را به ثمر برساند، برخی شنیده‌های حاکی از آن است که سرنوشت تولید سریال را حیدری تغییر داد.

شایعه تغییر مدیر ناموفق پلت‌فرم تماشاخونه

برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که حضور حیدری در سریال جزیره در مقام تهیه‌کننده، ابرپروژه فیلیمو را به ثمر نرساند.

با این حال حیدری موفق شد با همین روزمه‌ی لاغر در تولید سریال جزیره، تخت سلطنت خود را در تماشاخونه برپا کند.

ادامه سیاست‌های این مدیر سابق در تولید سریال جزیره منجر به خرید شمار فراوانی از سریال‌های تولید شده ناموفقی شد که سایر پلت‌فرم‌ها حاضر به خرید،مشارکت و یا سرمایه‌گذاری در آن مجموعه آثار نبودند که شاخص‌ترین آن سریال بدون مخاطب «پدرگوآردیولا» است.

شایعه تغییر مدیر ناموفق پلت‌فرم تماشاخونه
تیتر مصاحبه حیدری نشان می‌دهد او تفاوتی میان بازوی نظارتی ساترا و وزارت ارشاد همچنان قائل نیست


آیا شایعه حذف حیدری پیامی به سایر تولید کنندگان آثار نمایشی است که این پلت‌فرم مشی خود را در تولید تغییر خواهد داد. برخی این حذف ناگهانی و زودهنگام را عذرخواهی از مولفان آثار نمایشی قلمداد می کنند.

تنها امید این پلت‌فرم در ماه‌های اخیر سریال «هفت» کیارش اسدی‌زاده بود که احتمالا با سوء مدیریت به سرنوشت سایر آثار منتشر شده از پلت‌فرم تماشاخونه دچار شد.

با گذشت هشت ماه از زمان انتشار سریال «آمستردام» پخش قسمت آخر این سریال همچنان در هاله‌ای از ابهام است و برخی فعالان این عرصه اذعان دارند سوء مدیریت پیشین تماشاخونه در تعامل با ساترا مانع از انتشار آخرین قسمت این سریال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    فیلمهای ایرانی کپی خارجیهاشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس