اعتراض خانواده اسیران صهیونیست در مقابل محل دیدار بلینکن و هرتزوگ در تل آویو + فیلم

خانواده های اسیران صهیونیست در مقابل ساختمان محل دیدار "آنتونی بلینکن" وزیر خارجه آمریکا با "اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی برای درخواست جهت آزادی بستگان اسیر خود در نوار غزه تجمع کردند.

به گزارش مشرق، دهها نفر از خانواده های اسرای صهیونیست با حضور در محل دیدار وزیر خارجه آمریکا و رییس رژیم صهیونیستی دوباره از اقدام رژیم تل آویو در بی توجهی به جان فرزندان خود اعتراض کردند.
ستایش هرتزوگ از حمایت تمام عیار آمریکا از ادامه جنایت در غزه
"اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی در جریان دیدار امروز خود با "آنتونی بلینکن" وزیر خارجه آمریکا در تل آویو از حمایت های تمام عیار واشنگتن از جنایت آفرینی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه ستایش کرد.
هرتزوگ خطاب به بلینکن گفت: ما از دولت آمریکا برای ایستادن در کنار خودمان در این جنگ تشکر می کنیم.
وی بدون توجه به کشتار بیش از۲۳ هزار غیرنظامی فلسطینی در نوار غزه و زخمی کردن بیش از ۵۸ هزار نفر دیگر مدعی شد: ما از خودمان در چارچوب قانون انسانی بین المللی دفاع می کنیم و همه تلاش خود را برای اطمینان از کشته شدن غیرنظامیان بکار می گیریم.

ادعای هرتزوگ درخصوص قوانین بین المللی در حالی است که رژیم صهیونیستی در طول ۹۴ روز گذشته با حملات وحشیانه خود به نوار غزه موجب شدن بیش از ۲۳ هزار شهروند غیرنظامی فلسطینی و مجروح شدن بیش از ۵۸ هزار نفر دیگر شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس