سوختن پایگاه صهیونیست‌ها در آتش حمله حزب‌الله + فیلم

منابع رسانه‌ای دوشنبه شب از حمله موشکی مقاومت لبنان به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و وقوع آتش در آن خبر دادند.

به گزارش مشرق از شبکه الجزیره، حزب‌الله لبنان در تازه‌ترین حمله خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی الراهب را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

حزب الله لبنان اعلام کرده است که پایگاه الراهب را با موشک‌های برکان هدف قرار داده است.

پس از این حمله منابع رسانه‌ای تصاویری را منتشر کردند که نشان می‌دهد پایگاه الراهب در پی این حمله دچار حریق شده و در آتش حمله موشکی حزب‌الله لبنان می‌سوزد.

منابع رسانه‌ای عصر امروز نیز از حملات موشکی حزب‌الله لبنان به چند پایگاه و موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بودند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 6
    غاصب کل غزه را شخم زد
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    3 0
    حزب اله یکبار برای همیشه صهیونیست ها رو ادب کنه
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 0
    حزب اله یکبار برای همیشه صهیونیست ها رو ادب کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس