کد خبر 1563130
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
مبلغ درخواستی برانکو و کادرش از پرسپولیس/ مأموریت سخت درویش برای مذاکره با گزینه جانشینی یحیی

برانکو ایوانکوویچ در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست.

به گزارش مشرق، ظهر شنبه رضا درویش اعلام کرد یحیی گل‌محمدی گفته حال مساعدی برای مربیگری ندارد و تکلیف او روز یکشنبه روشن خواهد شد اما باشگاه پرسپولیس که از روز پنجشنبه به این قطعیت رسیده بود که یحیی نخواهد ماند، دنبال بررسی و مذاکره با گزینه‌ها رفت.

از صبح روز اول هفته گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین احتمالی گل‌محمدی مطرح شد و غیر از نام‌های آشنای چند روز اخیر بحث مهدی تارتار و حتی مجتبی حسینی هم پیش آمد که بحث حسینی خیلی زود تکذیب شد و درباره تارتار هم گفته شد بعد از مذاکره درویش با مدیران باشگاه ملوان آنها با جدایی این مربی در نیم فصل مخالفت کرده‌اند.

در عین حال مانور روی نام برانکو ایوانکوویچ بیشتر و پررنگ‌تر از سایر گزینه‌ها دنبال شد و کار به جزئیات کشید. قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال عمان در پایان جام ملت‌های آسیا به پایان خواهد رسید و گفته شد اگر پرسپولیس با او به توافق برسد سیدجلال حسینی تمرینات را استارت خواهد زد تا برانکو از تیم ملی عمان فارغ شود و برای نیم فصل دوم کار را در دست بگیرد.

در عین حال بحث جریمه ۴ میلیارد تومانی مالیات او هم مطرح است و اگر باشگاه بخواهد این مربی پرافتخار را به خدمت بگیرد باید این مبلغ را هم پرداخت کند.

از دو روز قبل صحبت درباره رقم به خدمت گرفتن برانکو داغ بوده و بحث ۲ میلیون دلار برای عقد قرارداد او مطرح بوده که با وجود تکذیب برخی از رسانه‌ها و ارزان و به صرفه جلوه دادن برانکو اما واقعیت دارد. البته برانکو این رقم را برای خودش نمی‌خواهد و در مجموع رقم پیشنهادی او و کادرش شامل ۲ میلیون دلار می‌شود. کادر او شامل یک مربی دروازه‌بانی، یک مربی بدنساز و یک آنالیزور می‌شود که در پرسپولیس، الاهلی عربستان و تیم ملی عمان همراهش بودند.

جالب اینکه رقم قرارداد این فصل گل‌محمدی با پرسپولیس ۲۵ میلیارد تومان بوده. این یعنی که او یک مربی ۵۰۰ هزار دلاری است و طبیعتاً پرسپولیس نمی‌تواند یک مربی خارجی با این قیمت و با این کارآیی پیدا کند. در عین حال کل رقم قرارداد کادر فنی فعلی پرسپولیس ۶۰ میلیارد تومان است که ۱.۲ میلیون دلار می‌شود اما شامل یحیی گل‌محمدی، محمد عسگری، ولسلی ننکا (مربی دروازه‌بانی)، اوسمار ویرا، په‌په لوسادا (مربی بدنساز)، کریم باقری، سیدجلال حسینی و مهرداد خانبان می‌شود.

در واقع به نظر می‌رسد یحیی و کادرش که تعدادشان دوبرابر تعداد برانکو و کادرش هستند ۸۰۰ هزار دلار کمتر از آنها پول می‌گیرند و طبیعتا مقرون به صرفه‌ترند. موضوعی که باعث شده برخی اعضای هیأت مدیره باشگاه به سمت مربی داخلی رویکرد داشته باشند در حالی که رسانه‌ها و صفحات هواداری غالباً هواداران را به سمت برانکو و گزینه خارجی سوق می‌دهند.

در عین حال جالب اینجاست آنهایی که رقم ۲ میلیون دلاری برانکو و کادرش را تکذیب می‌کنند از رقم قبلی قرارداد برانکو با پرسپولیس صحبت کرده و می‌گویند منطقی نیست که او از آن رقم بالاتر بیاید در حالی از پایان همکاری برانکو با پرسپولیس چهار سال و نیم گذشته و طبیعتاً هم برانکو در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست هم با در نظر گرفتن تفاوت نرخ دلار با چهار سال و نیم پیش او مربی بسیار گران‌تری برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    دلال کثیف کروات چند سال پیش که مربی لنگ بود هر فصل شخصا 2میلیون دلار دستمزد میگرفت به پول الان میشه فصلی 100 میلیارد فقط شخص خودش میگرفت.یک میلیون دلار هم واسه اون داداش کفتر باز و بقیه کادرش بخواد میشه جمعا 150 میلیارد تومن ناقابل.این اگه مربی بود که از عربستان دو هفته ای با اردنگی پرتش نمیکردن بیرون.از عمانم دارن اخراجش میکنن که قراره بیاد پرسپولیس خودش گفته اگه تو جام ملتها عمان نتیجه خوب بگیره عمانیا باهاش تمدید میکنن و نمیتونه بیاد پرسپولیس
    • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      2 1
      یادش به خیر استقلال میخواست استراماچونی رو همون فصل برگردونه همه دلواپس بیت المال شده بودن از برنامه های تلویزیونی بگیر تا مجریا و اخبار و بنا مربی کشتی فرنگی دلواپس بیت المال شده بودن.الان چرا یه نفرشون سنگ بیت المالو به سینه نمیزنه؟
  • رضا IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    19 75
    این مربی به قول شما پر افتخار بجز با تیم سوگلی وزارت ورزش که چند جام اهدایی از بابامسعود و باباحمیدشون!! در کدام تیم کوچکترین توفیقی داشته!! همه جا اخراج شده!
  • رضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    20 32
    دو میلیون دلار که عددی نیست !! هوادار متمول (بابامسعودشون) هستش پرداخت می کنه!!
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    12 8
    ﺧﻮﺏ ﭘﻮﻝ ﺑﻴﺖ اﻟﻤﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺣﻴﻒ ﻣﻴﻞ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩ ﻫﺎ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﭘﻮﻝ اﻳﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺜﻞ اﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺑﻪ اﻳﻦ اﻭﻥ ﻣﻴﺪﻫﻨﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻛﻪ ﻣﻴﺮﺳﻪ ﭘﻮﻝ ﻧﻴﺴﺖ
  • مجید IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    7 1
    یحیی هر چه داشت رو کرد و اکنون هیچ کس برای ماندن او تلاش نخواهد کرد... تغییر و تقدیت خط حمله ، تنها راه علاج پرسپولیس خواهد بود
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    9 1
    یعنی دستیاران خارجی گلمحمدی با ۵۰ هزار دلار اومدن ؟ یه چیزی بگید که خودتون ختده تون نیاد
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    همه میدونن قرارداد گلمحمدی 45 میلیارد هست برای امسال
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    بریز ، بپاش
  • GB ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    5 8
    حیف هزارتومان به این مربی جهت آمدن به ایران بدی باید مجانی بیاد کارکته فقط نان بهش داد
  • ستار IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 3
    تنها علاج پرسپولیس برگرداندن کریم باقری هست
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      0 3
      دقیقا کریم باقری و یک مربی بدنساز با کیفیت اگه هاشمیانم به عنوان کمک گل محمدی بیاد که عالیه
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 1
    قول میدم این مردک یحیی بر میگرده، اگر نیومد من اسمم رو عوض میکنم.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    10 4
    یعنی خوشم میاد فشار ششتقلالیا فقط چطور می ره بالا! نیادم هیچی به من باشه فقط خبرای اینجوری پخش می کنم فشار ششتقلالیا از باختشون تو هزار دربی اونم با خوردن شش گل بارزش تره
  • ایرانی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    5 1
    بیت المال را خرج چه کارایی می کنن فوتبال بره به درک . خرج مردم فقیر و بیمارکنن این پولارو
  • محسن IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 0
    اسمی تز پیروانی نیست مجانی کار میکنه
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 1
    کی بشه این دو باشگاه کاملا خصوصی بشه .؟
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 0
    جمع کنین این فوتبال مسخره رو اینهمه پول واسه چیزی خرج میکنین که نتنها درآمد زانیست بلکه باعث ازبین رفتن بیتالماله
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    خدا لعنت کند کسانی که اموال بيت المال رو به خارجی ها میدن ، در کل خرج این فوتبال لعنتی میکنن
  • DE ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    2 0
    لعنت بر فوتبال، با این پول‌های بیت‌المال چند خانواده فقیر ایرانی را می‌توان به زندگی برگرداند؟؟؟، چند تا کلینیک درمانی می‌توان ساخت؟؟؟؟ چند مدرسه استاندارد در سیستان و بلوچستان می‌توان ساخت؟؟؟ چندتا......وای بر مسئولین در آن دنیا باید جوابگوی باشید.
  • علیرضا IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    4 1
    این کیسه کشای فشاری که دم از بیت المال و پول میزنن بزارید مهر پول کلانی که به استرا دادن خشک بشه بعد بیایین حرف مفت بزنین..به شما چه ربطی داره آخه...پرسپولیس پول داره هرکی و بخواد میاره..حالا نه اینکه نکومال پولش از برانکو کمتر میشه..کیسه کش لطفا خفه
  • کیسه حقیر US ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 1
    کیسه کشها همیشه جعل و فساد و باهم داشتن الان دارن زر مفت میزنن سوزش شماها از ۴ تایی شدن از دست برانکو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس