تظاهرات هزاران نفر در پاریس و لیون در حمایت از غزه

هزاران نفر از شهروندان فرانسوی روز شنبه طی تظاهراتی در پاریس و لیون، حمایت خود را از مردم فلسطین در غزه اعلام کردند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر از شهروندان فرانسوی روز شنبه طی تظاهراتی در پاریس، حمایت خود را از مردم فلسطین در غزه اعلام کردند و حملات مداوم صهیونیست‌ها به این باریکه را محکوم کردند.

تظاهرات در پاریس

در شهر لیون نیز تظاهراتی در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد. در این تظاهرات که با حضور ده‌ها نفر برگزار شد، تظاهرات کنندگان پرچم‌های فلسطین در دست گرفته و شعارهایی در حمایت از فلسطینیان سر می‌دادند.

تظاهرات در لیون

همچنین هزاران نفر از مردم در اندونزی امروز شنبه در حمایت از مردم غزه به خیابانها آمدند و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صعهیونیستی خواستار پایان جنگ شدند.

خبرگزاری فرانسه با انتشار تصاویری از این تجمع اعتراضی گزارش داد که مردم شهر «دپوکا» در اندونزی با سر دادن شعارهایی از مردم فلسطین حمایت کردند.

براساس این گزارش، تجمع کنندگان پلاکاردهایی با خود حمل می‌کردند که روی آن نوشته شده بود؛ «به محاصره غزه پایان دهید». و «کشتن فلسطینیها را متوقف کنید».

وزارت بهداشت غزه امروز (۱۶ دی) در نود و دومین روز جنگ؛ از افزایش شهدا به ۲۲۷۲۲ نفر خبر داد؛ همچنین ۵۸۱۶۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

طبق بیانیه این وزارتخانه، رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته دست به ۱۲ جنایت در غزه زده است که طی آن ۱۲۲ نفر شهید و ۲۵۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس