کد خبر 1562576
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
افزایش شدید مصرف داروهای خواب میان صهیونیست‌ها/ اعتیاد در کمین است

اطلاعات به دست آمده از داروخانه‌ها و شرکت‌های بیمه در سرزمین‌های اشغالی حاکی از افزایش شدید مصرف داروهای خواب در میان صهیونیست هاست.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه های عربی، روزنامه عبری معاریو اعلام کرده که به دلیل وضعیت امنیتی و جنگی در شمال و جنوب سرزمین های اشغالی، مصرف داروهای خواب در میان صهیونیست ها به شدت افزایش یافته است.

این روزنامه می افزاید که اطلاعات به دست آمده از داروخانه ها و شرکت های بیمه در سرزمین های اشغالی، حاکی از افزایش شدید مصرف داروهای خواب در میان صهیونیست هاست که منجر به اعتیاد به آنها می شود.

معاریو تأکید کرده است: این افزایش شدید، از هفتم اکتبر (به دنبال آغاز عملیات طوفان الاقصی) آغاز شده است.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نیز در گزارشی شمار نظامیان زخمی رژیم صهیونیستی از ابتدای تجاوز این رژیم به نوار غزه را بسیار زیاد دانست و تأکید کرد مقامات تل آویو پیش بینی کرده اند شمار نظامیان معلول این رژیم در رویارویی با مقاومت به ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن برسد.

این روزنامه اذعان کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی شمار رسمی نظامیان زخمی از ابتدای عملیات طوفان الاقصی را ۲ هزار و ۳۰۰ نظامی اعلام کرده است. اما پزشکان میدانی، درمانگاه‌ها و همچنین مسئولان بخش های بازتوانی ارتش این رژیم اعلام کرده اند که آمار کلی زخمی های ارتش بسیار بیشتر از این رقم است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، در حال بمباران این منطقه تحت محاصره است.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر تاکنون، ۲۲ هزار و ۴۳۸ فلسطینی شهید و ۵۷ هزار و ۶۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    انشالله به خواب ابدیت بروند
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    همچی گفتی که فکرکردم کراک میزنن!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس