کد خبر 1561663
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
فلسطین

اخیرا گوگل نظر سنجی برگزار کرده است که برای سرزمین های اشغالی نام اسرائیل باید انتخاب شود یا فلسطین، نظر سنجی که خشم صهیونیست‌ها را در پی داشت.

سرویس جهان مشرق - وب سایت صهیونیستی اخبار ۱۲ در رابطه با یک نظر سنجی نوشت: در روزهای اخیر پیامی با متن "گوگل رأی گیری برای افزودن نام اسرائیل یا فلسطین به نقشه گوگل ارث" منتشر شده است که لینک یک وب سایت نیز در آن وجود دارد، جایی که می توانید به اسرائیل یا فلسطین رای دهید. سایتی با دامنه زیبا israel-vs-palestine.com ظاهرا یک نظرسنجی بین المللی ارائه می دهد که در آن می توانید به اسرائیل یا فلسطین رای دهید. این سایت تعداد کل آرا و تعداد آرا روزانه را نشان می دهد.

خشم صهیونیست‌ها از یک نظر سنجی
نظرسنجی گوگل در رابطه با "اسرائیل یا فلسطین،‌ شما از کدام حمایت می‌کنید" نادرست است و دلیلی برای رای دادن در آنجا وجود ندارد

به طور کلی، تقریباً ۳ میلیون کاربر در این نظر سنجی شرکت کرده اند و فلسطین در حال حاضر با ۶۷ درصد آرا پیشتاز است و تنها ۳۲ درصد به رژیم صهیونیستی را داده اند.

وب سایت اخبار ۱۲ با عصبانیت از نتیجه این نظر سنجی، نوشت: اینجا این یک نظرسنجی احمقانه است و دلیلی برای رای دادن وجود ندارد. به گفته ای وب سایت، سامانه ملی سایبری رژیم صهیونیستی نیز در مورد این پیام اظهار نظر کرده و تشخیص داده که این پیام یک تلاش برای کلاهبرداری است و توصیه می‌کند وارد سایت نشوید، به آن رأی ندهید و اطلاعات کارت اعتباری را ندهید.

خشم صهیونیست‌ها از یک نظر سنجی
نظر سنجی که خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت

فارغ از اینکه این نظر سنجی متعلق به چه کسی و یا چه نهادی است، عکس العمل صهیونیست‌ها نسبت به چنین نظر سنجی، نشان میدهد که بیان واقعیت در رابطه با مسئله فلسطین و جعلی بودن رژیم صهیونیستی به چه میزان اشغالگران را عصبانی و وحشت زده می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م.اکبری IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    احمق کسی است که دیگران را احمق می شمارد
  • CN ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    بله من فلسطین و در مورد نام پاکستان و هند هم نظر سنجی داره که من هند به جای پاکستان تروریست و به جای اکراین روسیه را انتخاب کردم تا جنگها تمام شوند.
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    مثل این می‌مونه که اسم داعش یا اسم سوریه؟ داعشی قبلی‌های وقیح (اسرائیل) ناراحت شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس