به گزارش مشرق، اندیشکده راهبردی تبیین در کانال تلگرام خود نوشت:

راهبرد موفقیت آمیز ج.ا.ایران در حمایت از محور مقاومت

اندیشکده خاورمیانه اخیراً به بررسی وضعیت محور مقاومت در غرب آسیا پرداخته و با توجه به عملیات طوفان الاقصی مدعی است اگرچه سردار سلیمانی را به‌عنوان معمار محور مقاومت می‌شناسند اما سردار قاآنی، آرمان‌ها را یکپارچه و جبهه‌ها را متحدتر کرد.

این اندیشکده در جهت اثبات ادعای خود به جنگ بین اسرائیل و لبنان در سال 2006 اشاره و معتقد است در آن زمان اگرچه سردار سلیمانی در بیروت مستقر بودند اما از سوی دیگر محورهای مقاومت ازجمله حماس، واکنش قابل‌توجهی صورت نگرفت.

به نوشته این اندیشکده راهبرد ایران در غرب آسیا مدت‌هاست بر تقویت محور مقاومت و محاصره اسرائیل متمرکز بوده و خدشه‌دار کردن تصور شکست‌ناپذیری اسرائیل و اجرای یک راهبرد دفاعی متقابل ازجمله دستاوردهایی است که ایران بدون شلیک حتی یک گلوله به دست آورده است.

این اندیشکده در پایان چنین استدلال می‌کند که راهبرد ایران در غرب آسیا بر تقویت محور مقاومت متمرکز است و عملیات طوفان الاقصی نشان داد این راهبرد به اهداف خود نزدیک و موفقیت‌هایی را در آینده کسب خواهد کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    3 0
    صهیونیست های ح ز دارند یکی یکی فرماندهان محور مقاومت را ترور میکنند امریکا به یمن حمله میکنه داعشی های ز ز با کمربند انفجاری پشت بند حمله اسرائیل در میدان حاضر میشن بعد شما هم دم از پیروزی میزنید ؟!
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    11 1
    راهبرد یعنی الان باید غزه باشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس