کد خبر 1561455
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
الصاق پابند به پای سارقان با ۳ بار سابقه به زودی

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان از اجرای طرح کنترل سارقان با 3 بار سابقه با پابند خبر داد.

به گزارش مشرق، صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ طرح ارتقای ظرفیت عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با افزایش ناوگان تیم‌های واکنش سریع و ضربت پلیس تهران با حضور فرمانده انتظامی کل کشور سردار احمدرضا رادان در مقر فرماندهی انتظامی پایتخت کلید خورد.

سردار رادان در جمع خبرنگاران به اجرایی شدن کنترل مجرمان سابقه دار با پابند و دستبند الکترونیک اشاره کرد و گفت: با موافقت ریاست قوه قضائیه قرار شده است تا افرادی که سه بار سابقه سرقت داشته در طول ده سال داشته اند با دستبند و پابند الکترونیک کنترل شوند.

وی بیان کرد: قرار است این طرح در سراسر کشور به ویژه در تهران بزرگ، البرز، غرب و شرق تهران به زودی اجرایی شوند و مجرمان سابقه دار به ویژه سارقان به وسیله پابند و دستبند الکترونیک کنترل شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    یکی دیگه از کنترلها بریدن دست و گوش آنها می تواند باشد ببینم آنوقت کسی دیگه به فکر دزدی می افته .
    • CN ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      0 0
      تا فقر و فلاکت را برطرف نکنند دزدی و انواع خلاف وجود خواهد داشت، فعلا میلیاردها دلار اینبار در چای دبش، روغن و برنج وارداتی لو رفته این اختلاسها یعنی فقر و گرانی بیشتر، یعنی نام امنیهای اجتماعی بزرگتر.
  • رضا IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    یکی از روشها استفاده از بالش پر مرغ در زندان میباشد،باید سارقان عزیز که امیدی به اصطلاح شدن ندارند را در خواب با ناز بالش روانه آخرت نمود.
  • محمد IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    به نظر من کار درستی نیست چون شخصیت یک انسان در خطر هست سارقان چه کسی هستند ۹۰ در صد کسانی که سرقت انجام می‌دهند زیر فقر جامعه هستند دولت محترم داخل زندان‌ها تحقیق کند فردی که از زندان آزاد شده شرایط کاری نداره چون تمام شرگتها درخواست سو پیشینه می‌کنند یک فرد سابقه دار کسی کار نمیده مجبور هست باز سرقت کنه مشکل با پابند دست بند هل نمیشه دولت محترم فرد سابقه دار احتیاج به حمایت کاری بعد از زندان داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس