دبیرکل شریان: مباحث اصلاح طلبان در جلسه با رئیس‌جمهور حول تایید صلاحیت ها و پیش ثبت نام ها بود

دبیرکل شریان در تشریح دیدار نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی با رئیس‌جمهور بیان کرد:‌ مباحث اصلاح طلبان در جلسه با رئیس‌جمهور حول تایید صلاحیت ها و پیش ثبت نام ها بود.

به گزارش مشرق، ابوالفضل جراره دبیرکل شریان با اشاره به جلسه احزاب با رئیس‌جمهور، گفت: آقای مجید انصاری جلسه را شروع کرد و بحث پیش‌ثبت‌نام‌ها که خیلی‌ها نیامدند را مطرح و سپس آقای نوبخت در مباحث اقتصادی مطالبی را مطرح کرد.

وی افزود: اکثر اصلاح‌طلب‌ها بیشتر، بحث ردصلاحیت‌ها و مباحث مربوط به شورای نگهبان را مطرح می‌کردند و بعضاً می‌گفتند که همه را تأیید کنید و این افرادی که هستند، همه را تأیید کنید.

دبیرکل شریان تصریح کرد: آقای محسن هاشمی مباحثی را در مورد مشکلات اقتصادی جامعه و فقر بخشی از مردم مطرح کرد که آقای محصولی در پاسخ ایشان گفت که آقایانی که زمانی اعتقاد داشتند کشور باید توسعه پیدا کند، حتی اگر عده‌ای زیر چرخ توسعه له شوند، چگونه الآن چنین مباحثی در مورد فقر مردم می‌گویند.

وی افزود: در کشاکش این صحبت‌ها، آقای ربیعی و جواد امام وارد مباحث انتخابات ۸۸ شدند و نکاتی را درباره وزارت کشوری که آقای محصولی در آن سال‌ها مسئول آن بوده را، مطرح کردند.

جراره بیان کرد: در ادامه جلسه، آقای حدادعادل در پاسخ به اصلاح‌طلبانی که درباره پیش‌ثبت‌نام‌ها گلایه داشتند گفت پیش‌ثبت‌نام‌ها برای همه بوده و سیاه‌نمایی چرا فقط می‌کنید، اندکی پیشرفت‌ها را هم بگویید.

وی ادامه داد: آقای محمد هاشمی نیز انتقاداتی نسبت به رسانه و صداوسیما مطرح کرد و خواستار این شد که صداوسیما می‌تواند نقش ویژه‌تری در مباحث سیاسی ایفا کند و با حضور همه گروه‌ها به مشارکت کمک کند.

دبیرکل شریان تصریح کرد: بنده موضوع شبکه‌سازی که شریان در باب ایجاد انگیزه و امید و رقابت صحیح ایجاد کرده را در این جلسه مطرح کردم و گفتم که ما با شبکه‌سازی به اندازه وسع خودمان توانسته‌ایم امید را در بخشی از بدنه جوانان کشور ایجاد کنیم و گفتمان ما این است که راه‌حل مشکلات کشور درون این کشور است.

جراره در پایان، خاطرنشان کرد: در پایان هم گفتند که اتفاقات خوبی که رخ داده را هم بگویید و همه با هم باید سعی کنیم در جامعه امید و انگیزه را به‌وجود بیاوریم و به مشارکت کمک کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پریسا متفکر IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 2
    خدایا خدایا تا انقلاب مهدی رئیسی رو نگه دار
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    راجع به خصوصی شدن تیم های ورزشی گفته بود حالا عربستان دنبال استقلال وقتی خرید فرهنگ هویت و سیاست را هم اون پایین میکنه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس