هفتگانه استعفاهای صوری گل‌محمدی از پرسپولیس رنگ واقعیت می‌گیرد؟

استعفای شفاهی چند باره سرمربی پرسپولیس این بار برخلاف گذشته با استقبال هواداران این تیم روبه‌رو شده است.

به گزارش مشرق، پس از تساوی روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی و در اقدامی غافلگیرانه یکبار دیگر از هدایت این تیم استعفا داد تا نه تنها به هواداران بلکه به بازیکنان و اعضای این تیم هم شوک وارد کند. شوک استعفای گل‌محمدی از این جهت بود که او در روزهای گذشته لیست مورد نظر بازیکنان جدید را به باشگاه داده بود و حتی درخواست اردوی خارجی داشت اما حالا این استعفا یکبار دیگر اردوگاها پرسپولیس را دچار تشنج کرده است.

با نگاهی دوباره به نشست خبری گل‌محمدی و شنیدن اظهارات او پس از تساوی مقابل مس رفسنجان به نظر می‌رسد که او بدون تفکر قبلی و به یکباره در این نشست تصمیم به اعلام کناره‌گیری از پرسپولیس کرده است. هرچند که در شش مرتبه قبلی که گل‌محمدی استعفا داده بود باز هم رنگ و بوی جدیت در این استعفاها وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

مخالفت باشگاه پرسپولیس با استعفای گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس باز هم در تعطیلات لیگ تصمیم به اعلام استعفا کرد که البته از دلایل قطعی آن فعلاً خبری نیست و باید دید که او در این باره چه موضعی خواهد گرفت. با وجود اتفاقاتی که از شب گذشته آغاز شده اما به نظر می‌رسد که این استعفا همانند شش استعفای قبل نباید جدی تلقی شود و گل‌محمدی برای فرار از فشار منتقدان دست به چنین کاری زده است چرا که همه می‌دانند استعفا دادن جایش در نشست خبری نیست و سرمربی پرسپولیس در شش بار قبلی هم هیچگاه به صورت مکتوب استعفا نداد و همواره به صورت شفاهی اعلام کناره‌گیری از پرسپولیس کرد که البته در نهایت منجر به رسیدن به مقاصدش شد.

با این همه به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی که ماه‌ها است منتظر پیشنهاد تمدید قراردادش است اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده، ناراحت است. موضوع دیگر شرایط تیم پرسپولیس است که گل‌محمدی می‌داند تقویت تیم در نیم‌فصل کار سختی است و با ذکر مشکلاتی که وجود دارد به نوعی قصد دارد از ناکامی احتمالی در این فصل شانه خالی کند وگرنه وضعیت پرسپولیس حداقل از 12-13 تیم دیگر در لیگ برتر بهتر است. تیم‌هایی نظیر مس رفسنجان، استقلال خوزستان و ... تیم‌هایی بودند که با بحران مقابل پرسپولیس قرار گرفتند اما سرخ‌پوشان حتی موفق به شکست آنها هم نشده‌اند.

حالا گل‌محمدی برای هفتمین بار در چهار سال اخیر به صورت شفاهی از پرسپولیس استعفا داده و باید دید که او این بار این استعفا را مکتوب می‌کند یا اینکه با این کار قصد دارد باشگاه را مقابل هواداران قرار دهد؛ هرچند که او خود بهتر از هر کسی می‌داند که همانند گذشته پایگاه قدرتمندی بین هواداران ندارد و همین حالا خیلی از هواداران پرسپولیس منتظر حضور فرد جدیدی روی نیمکت این تیم و تزریق تفکر تازه در اندیشه‌های پرسپولیس هستند. این اتفاقات در حالی رخ داده که شب گذشته باشگاه پرسپولیس در خبری 2 خطی با استعفای گل‌محمدی مخالفت کرد و حالا باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار سرمربی پرسپولیس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    6 1
    نه این کار و میکنه که کمکهای دار برای گرفتن امتیاز تیمش برن به حاشیه
  • بختیاری IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    7 1
    توی این مملکت سلطان زیاد داریم گل محمدی هم سلطان استعفا لقب گرفت
  • علی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    7 1
    هفتاد بارم استعفا بده مثل گربه مرتضی علی میمونه هر طور ولش کنی چهار دست و پا میاد پایین
  • علی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    4 1
    یحیی میخواد بره تفریحات خارج کشور تا بقیه تیم ها یارگیری کنند بعد برگرده. باشگاه نباید فرصت جذب بازیکن رو از دست بده و بیخیال یحیی بشه
  • پریسا متفکر IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    3 2
    بره این ضدانقلاب و دیگه برنگرده
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 0
    آقا برای رضای خدا و جلوگیری از اصراف بیش از حد بیت المال با استعفای این بابا موافقت کنید ، خواهید دید تیم چه تغییراتی خواهد کرد !
  • محمدعلی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    به نظرم الان وقت حضور سید جلال حسینی در رأس کادر مربیان هست . فقط سید جلال میتونه پرسپولیس را قهرمان کنه . از درويش تقاضا داریم سید جلال را سرمربی کند . #سیدجلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس