تعویض‌های غیرمنتظره قرمزها؛ وقتی گل‌محمدی پرسپولیس را خلع سلاح کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان از تعویض‌هایی استفاده کرد که نتوانستند کمکی به روند رو به جلوی این تیم داشته باشند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس درحالی در ورزشگاه شهدای مس به مصاف تیم مس رفسنجان رفت که در پایان این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

قرمزها در این بازی درحالی مقابل شاگردان ساکت الهامی به تساوی رسیدند که در ۵ بازی اخیر خود در درقابت‌های لیگ برتر برابر تمامی حریفان خود شکست خورده بودند و انتظار می‌رفت این تیم در یک بازی راحت بتواند رفسنجانی‌ها را شکست دهد اما شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد و باز هم پرسپولیس وارد بحران خود ساخته دیگری شد.

علی‌رغم تمامی اتفاقات و حواشی که این روزها در اردو پرسپولیس رخ‌ می‌دهد، نکته جالب توجه در مورد این بازی تعویض‌های عجیب یحیی گل‌محمدی در این بازی بود که روی بازی شاگردانش تاثیر گذاشت. محمد مهدی احمدی که بعد از محرومیت علی نعمتی در بازی با نساجی به صورت ثابت در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته بود به قدری خوب کار کرد که در بازی با مس نیز از ابتدا در ترکیب سرخ‌پوشان قرار گرفت. وی در حالی که با اتکا به نیروی جوانی و سرعت بالایی خود پایه ریز حملات قرمزها بود در دقیقه ۷۰ با تصمیم گل‌محمدی از زمین خارج شد تا نعمتی جانشین وی شود. با این تغییر سمت چپ پرسپولیس برای پایه‌ریزی حملات در صورتی که به گل نیاز داشت از کار افتاد و حتی در چند موقعیت شاگردان الهامی این فرصت را داشتند که از همین ناحیه به گل برسند.

۱۵ دقیقه بعد از این تعویض سرمربی قرمزها در یک اقدام کاملا عجیب سروش رفیعی بهترین پاسور این تیم در رقابت‌های لیگ بیست و سوم که طراح حملات این تیم است را از ترکیب بیرون کشیده و مسعود ریگی که یک هافبک دفاعی است را به میدان می‌آورد، آنهم در شرایطی که این تیم به گل نیاز دارد تا در این بازی سرنوشت‌ساز به برتری برسد.

در ادامه نیز محمدحسین کنعانی‌زادگان به جایی سعید صادقی وارد میدان شد تا جانشین گئورگی گولسیانی در خط دفاع شود تا این مدافع گرجستانی برای استفاده از ارسال‌ و زدن ضربه سر به خط حمله منتقل شود. اما موضوع جالب توجه آنجاست که گل‌محمدی بازیکنان مطرح خود از جمله دنیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، سعید صادقی و محمدمهدی احمدی را که روی ارسال‌ها تبحر داشته‌اند را از بازی بیرون کشیده بود و عملا تعویض‌های این مربی هیچ همخوانی‌ای با تغییر تاکتیک این تیم نداشت.

هر چند عوامل مختلفی دست در دست هم داده تا شرایط سرخ‌پوشان بحرانی شود اما با مرور همین موضوع و تعویض‌های گل‌محمدی می‌توان به این موضوع رسید که این تیم از نظر فنی نیز دچار چالش‌های جدی شده و این مربی با تصمیمات خود عملا این تیم را خلع سلاح کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وحید IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 4
    گل محمدی از پرسپولیس خواهد رفت تا سوزش کیسه ای ها کمتر بشود.
    • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      7 0
      تاجیا خواستار ابقای دی استعفانو هستن.یحیی باید بماند
  • نیایش IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    4 0
    خوشی وقتی زیر دل کسی بزند همین است
  • بهروز IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 4
    خدا را شکر می کنم که ورزش سه اعلام کرده است گل پرسپولیس آفساید نیست. استقلالی ها بروید ورزش سه را نگاه کنید. استقلالی ها سکوت کنید. ورزش سه که استقلالی است گفته است گل پرسپولیس سالم است.
    • جواد چکش IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      1 5
      توهین هفته بازیکن کیسه دقیقه20 باید اخراج میشد ضمن اینکه گل اول کیسه خطا بود حالا هی بگید داوران پرسپولیسی هستن
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      2 1
      شخصیت در حل لنگ
    • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      5 0
      همیشه کارش اینه میره میگرده اون کارشناسایی که به نفع لنگ و به ضرر استقلال کارشناسی میکننو میاره.افساید از این تابلو تر هم مگه داریم؟شیشمین گل افساید لنگ تو این فصل بود
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      5 0
      افساید متری نبود به قوا رودنیل آفساید کیلومتری بود . بعد میاد میگه ورزش سه که لنگی بازی از سر و روش میباره گفته آفساید نبود
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    4 0
    دوران یحیی روی نیمکت پرسپولیس تموم شده اگه تا آخر فصل موند که موند اگر واقعا برنامه ای برای کار کردن تا تابستون نداره مدیرانی باشگاه بهتره هرچه زودتر با برانکو وارد مذاکره بشن
  • عزیزپور IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    3 0
    اینها نشون میده که از قبل می‌خواسته اون روز استعفاشو اعلام کنه و فقط نمی‌خواسته همراه با باخت باشه
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    3 0
    یه نگاه به بازیکنای پرسپولیس بندازید با بازیکنای استقلال مقایسه کنید حتی نیمکت نشینای پرسپولیس هم از بازیکنای ثابت استقلال یهتر و گرونتر هستن تنها شانسی که استقلال اورده اینه که مربی پرسپولیس گلمحمدیه.هر کی دیگه مربی پرسپولیس بود با اختلاف الان این تیم صدر جدول بود تمام بازیکناش ستاره هستن یه بازیکن معمولی تو این تیم نمیتونی پیدا کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس