کد خبر 1561168
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
1

اصلاح‌طلبان رادیکال چون حزب اتحاد در صورتی که نتوانند جبهه اصلاحات را متقاعد به تحریم انتخابات کنند به سوی آبستراکسیون و یا حتی انحلال این سازوکار سیاسی خواهند رفت!

سرویس سیاست مشرق- آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات و دبیرکل غیرقانونی حزب اتحاد ملت که در میان اصلاح‌طلبان معروف به خواهر لیلا است نسبت به سخنان مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی واکنش نشان داد.

روز گذشته مرعشی اعلام کرد که نزدیک به ۱۸۰ نفر از اعضای جبهه اصلاحات در انتخابات ثبت‌نام کرده و منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستند، این جمله به معنای آمادگی اصلاح‌طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس است.

مرعشی همچنین گفته بود که بعد از اعلام نتایج صلاحیت ها می توانیم درباره ائتلاف ها تصمیم بگیریم، و بحث هم بحث ائتلاف با جبهه اصلاحات است و از امروز بحث های مشارکت مشروط در دستور جلسات جبهه اصلاحات است.

اعلام آمادگی بخش قابل توجهی از جناح چپ برای شرکت در انتخابات باعث شوک تحریمی‌ها در جبهه اصلاحات شده است تا جایی که آذر منصوری با تکذیب اظهارات مرعشی گفته است که مواضع جبهه اصلاحات ایران از طریق سخنگو یا بیانیه‌های رسمی منتشر می‌شود و نظرات دیگری که از طرف برخی از احزاب یا فعالان سیاسی منتشر می‌شود، نظر و موضع این تشکیلات نیست.

گفته شده است که حزب اتحادملت که پیش‌نویس بیانیه بی‌نظری در انتخابات(تحریم خاموش) را آماده انتشار کرده و سخنان مرعشی بازی رادیکال‌ها را برهم زده است.

مرعشی پیش از این نیز مواضع برخی افراد چون تاج‌زاده و موسوی را تند و غیر واقعی خوانده بود.

شنیده شده است که اصلاح‌طلبان رادیکال چون حزب اتحاد در صورتی که نتوانند جبهه اصلاحات را متقاعد به تحریم انتخابات کنند به سوی آبستراکسیون و یا حتی انحلال این سازوکار سیاسی خواهند رفت!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • نعمت ابادی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    3 3
    در میان اصلاح طلبان رقابت درون سازمانی وجود داره و امثال آذر منصوری چون زورشان در زمانی که حاکمیت در دستشان هسته امثال مرعشی نمیرسه مجبورند در مواضع سیاسی به روی یکدیگر پنجه بکشند
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    3 1
    اصلاح طلبها زمانی حیاتشان تمام شد که در آخرین انتخابات ریاست جمهوری آرای شان از آرای باطله کمتر بود
  • SE ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    3 0
    مرعشی و اصلاحات ماهیت شان یکی است
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      0 1
      سرمایه های سینه چاک صهیونیست ها هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس