دستور سلاجقه برای مطالعه تغییرات اقلیمی و کم بارشی امسال 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست دستور داد با توجه به کم بارشی‌های امسال، مطالعه دقیقی پیرامون تغییرات اقلیمی و کم بارشی انجام شود.

به گزارش مشرق از سازمان حفاظت محیط زیست، پیرو حساسیت افکار عمومی در زمینه تغییرات اقلیمی و کم بارشی امسال همچنین با توجه به نیاز جدی به فعالیت پژوهشی و بررسی‌های تخصصی در این حوزه، علی سلاجقه روز شنبه از معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست که دارای سوابق گسترده در حوزه هواشناسی است، خواست تا با همکاری مرکز ملی تغییر اقلیم و پژوهشکده محیط زیست در مطالعه‌ای جامع و تخصصی علل کم بارشی‌ها را در امسال بررسی کند.

با توجه به تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در رسانه‌های جمعی در روزهای اخیر و مطابق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های مناسب در پاییز امسال و عدم تحقق این موضوع، معاونت محیط زیست دریایی موظف شد تا این مساله را با دقت و حساسیت بالای علمی بررسی کند. نتایج این تحقیق بعد از بررسی برای تنویر افکار عمومی به اطلاع رسانه‌ها و مردم خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    دقیقا ما از تابستون منتظر پاییز پر بارش بودیم با اینکه پیش بینی ها نباید الزاما اتفاق بیافتند اما عجیب هست که تمام کشورهای همسایه لااقل یکی دو بار بارش مناسبی داشتند اما ما نه همیشه نگرانی ما از بابت تعدادی از استانها بود اما امسال برای کل کشور خدا رحم کنه با این وضعیت بارش ها تابستونو چطور سر کنیم؟ کشاورزا چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس