تمام سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک‌های نقطه‌زن ایران است

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به درخشش نیروهای مقاومت فلسطینی، پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی را تحسین برانگیز خواند و منشأ مقاومت گروه های مقاومت را الهام از جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه که عصر امروز در سالن همایش های پیامبر اعظم مدرسه علمیه امام کاظم برگزار شد، حضور علمای بلاد را که آینده نظام اسلامی هستند و حضوری ارزشمند دارند، گرامی داشت.

وی گفت: نسل امروز حوزه و نسل آینده آن باید سوابق حوزه های علمیه را بدانند که چه بود و در پایان چه چیز رقم خورد. در زمانی که حاج شیخ عبدالکریم حائری حوزه علمیه قم را تأسیس کرد، خفقان رضاخانی وجود داشت و حوزه ها از این دوران پا گرفته است؛ رضاخان در ابتدا برای عوام‌فریبی در روضه‌ها حضور می‌یافت و خود را مقلد حاج شیخ معرفی می کرد اما کار را به جایی رساند که کسی جرأت نداشت از عاشورا سخنی بگوید.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به برگزاری زیرزمینی جلسات روضه از ترس مأموران رژیم ستم شاهی، تصریح کرد: باید نسل امروز بداند که در چه شرایطی حوزه های علمیه آغاز به کار کرد و چگونه دین و اسلام را نگه داشتند؛ در فروردین سال ۱۳۴۲ که مأموران ستم شاهی به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب را به خاک و خون کشیدند و من این صحنه ها را دیدم؛ امام خمینی روز بعد برای بازدید به فیضیه آمد و بر روی سکو نشست و زارزار گریه کرد.

وی در ادامه با اشاره به خفقان امنیتی علیه مراجع تقلید در دوران ستمشاهی تصریح کرد: کسانی که امروز به نظام نیش و کنایه می زنند اصلا توجه نمی کنند که فرماندهی نیروهای مسلح نظامی در اختیار یک مجتهد عالی مقام و مرجع تقلید گرانقدر است و وضعیت امروز با قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل قیاس نیست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به درخواست برخی از حاضران در خصوص سخن گفتن از فعالیت و شخصیت حضرت آیت الله خامنه‌ای، تصریح کرد: از لحاظ نظامی در برخی عرصه ها به جایی رسیدیم که دو ابرقدرت اتمی دنیا از ما درخواست تجهیزات مهمی را دارند که در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است؛ در اسرائیل جایی نیست که زیر نظر موشک های نقطه زن ما نباشد.

وی با تاکید بر این که ماجرای غزه داستان فلسطینی هاست و بس و ارتباطی به ما ندارد اما آن‌ها از ما الگو گرفته‌اند، حرکت مقاومت اسلامی فلسطین و ایستادگی آنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را تحسین کرد و گفت: امروز یمنی‌ها کار را به جایی رسانده‌اند که کشتی‌های اسرائیلی مجبور هستند فاصله تردد خود را بسیار دور کنند و این مساله هزینه‌های زیادی برای شان داشته و دارد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، دولت آمریکا و شخص رییس جمهور این کشور را شریک جرم صهیونیست‌ها دانست و افزود: در ماجراهای اخیر رسوایی یهود را مشاهده کردیم، غربی‌ها و اروپایی‌ها نیز عملکرد مشابهی در اتفاقات اخیر داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های بی‌نظیر ایشان، اظهار داشت: اگر شهید حاج قاسم برای مبارزه با داعش اقدام نمی‌کرد داعش تمام عراق را گرفته بود و نه کربلایی می‌ماند و نه نجفی، او بود که با فتوای مرجعیت عالیقدر جلوی داعشی‌ها را گرفت.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حراست و پاسداری از نظام اسلامی تاکید و تصریح کرد: این نظام را باید به دست صاحب اصلی آن برسانیم و در این مسیر روحانیت باید آماده مجاهدت و نقش آفرینی همه جانبه باشد.

وی با اشاره به دیدار چندی پیش شیخ زکزاکی و همسر با رهبر معظم انقلاب جزییاتی از این دیدار و نیز مجاهدت‌های وی و خانواده‌اش که شش شهید را تقدیم اسلام کرده است، بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با دختران و بانوان، بخش‌هایی از تاکیدات و بیانات ایشان نسبت به مقوله حجاب و نیز نقش مادران در جامعه و تربیت فرزندان صالح و شایسته و اهمیت انتخابات را قرائت و بر لزوم توجه به آن تاکید کرد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری همچنین در پایان گوشه‌هایی از زندگی خصوصی رهبر معظم انقلاب، پرکاری و تلاش همه جانبه و خستگی ناپذیر ایشان را برای حاضران بیان کرد که با دعا و شعارهای حاضران برای سلامتی معظم له همراه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 57
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    46 6
    شوخی نکن
    • AT ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      3 4
      تمام سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک‌های نقطه‌زن ایران است// خدا را شکراین یعنی پیام به صهیونیستهای داعشی کودک کش که چند هزار سال عرضه نداشتند یک کشور درست کنند تا عن گل لیس ۷۵ سال پیش اومد براشون سرزمین دزدید. جالب اینجاست که خود تعداد یهودیان ساکن کشور فلسطین هم شناسنامه و پاسپورت صادره از کشور فلسطین داشتند.
    • صبا IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      1 6
      همین شوخیهاست که تو و اربابانت را بدبخت کرده. وای بحال روزی که باهاتون جدی برخورد کنیم
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      9 0
      ایران قادر نیست حق آبه خودش را از افغانستان بگیرد. این حرفها بازی سیاسیون است
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      10 0
      هیچ کدوم از این موشکها به اسرائیل برخورد نمیکنند.
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    20 9
    در حد همون نقطه هم قدرت تخریب دارند یعنی تقرببا به اندازه موشکهای اتمی اسراییل خخخخخخخ
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    35 11
    آره واقعا سنتکام ۱۲ پهپاد ۳ بالستیک و۲ کروز ازهمان جنسی که شما دارید را دردریای سرخ منهدم کرد نکنه اشاره بموشکهای نقطه زنی میکنی که بمقصد نمیرسند
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      6 10
      در موشکباران عین الاسد امریکایی ها میگفتن موشک های ایران خورده تو بیابون و سربازهای ما سلامت هستن-اما حالا جنجال به پا کردند که چرا ایران میخواد به روسیه موشک بفروشه-چیه؟ از موشک هایی که به بیابون میخورن میترسید؟ پس معلومه موشک های ایران لت و پارتون کردند که اینقدر ازشون میترسید
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      4 19
      امریکا اگه از این عُرضه ها داشت عین الاسد شخم نمیخورد
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      8 7
      دیروز حدود 11هزار نفر آمریکا و 11هزار نفر دیگر در 5کشور انگلیس فرانسه آلمان ایتالیا اسپانیا مردند و این داستان هر روز تکرار می‌شود از سنتکام و بابای سنتکام هم کاری ساخته نیست عزرائیل میاد بی رودربایستی دونه دونه میبره جهنم کافران را و کافران دلخوش به قارقارکهای سنتکام
  • رضا IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    14 8
    پ چرا اونا دائم دارن نیروها و سرداران ایرانی رو ترور میکنن؟؟؟
  • US ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    20 9
    دعواى فلسطينى ها و جنگ اعراب و اسرائيل ٧٥ ساله که به ما ربطى نداره
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      7 6
      ربطش تجزیه ایران هست که جلوگیری شده
    • صبا IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      1 3
      به تویی که داری از اربابت ارتزاق میکنی نباید هم ربطی داشته باشه. ایران را به ایرانی واگذار کن و کمتر ...
  • US ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    22 8
    متاسفانه پرونده‌های انتقام گیری ایران خیلی قطور شده
    • صبا IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      1 12
      پرونده بلاهایی که سر اسقاطیل در آوردیم خیلی قطور تره.
  • TR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    21 9
    فکر کردید اسراییل با شمشیر می جنگه فقط شما موشک دارید برد موشک های بالستیک اسرائیل تا هفت هزار کیلومتر هست بمب اتم هم داره جنگ بشه مطمئن باشید اسراییل از بمب اتم استفاده می کنه و شهر های ایران نابود می شه مردم کشته میشن آقازاده ها تو آمریکا انگلیس فرانسه و..بهترین زندگی رو دارن هیچ سیاست مداری هم کشته نمیشه فقط مردم هستن. که کشته خواهند شد ما جنگ نمی‌خواهیم
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      5 11
      سلام عجب ایران را دست کم گرفتی صرفً جهت اطلاع شما همیشه تصور نکن تنها برد موشک است برد هم پیمانان ایران را حساب نکردی انهم جبهه مقاومت
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      5 8
      مرگ به زودی سراغت میاد و شبیه اربابت راهی جهنم خواهی شد بمب اتم موشک هفت کیلومتری هم کارتان نیاید همانطور که به کار ملکه کسینجر شارون نیامد دوما اینقدر از زندگی در ایران راضی هستی که آرزوی زنده ماندن داری بگو دم جمهوری اسلامی گرم
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      4 0
      صحبتهای ظریف با ظرافت😂😂😂
    • صبا IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      1 4
      شماها ذلت را می‌خواهید که همین الانش هم دارید خارج از ایران مزه میکنید. ایران را به ایرانی واگذارید
  • علی IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    15 9
    بفرض که امروز اسراییل نابود شد و تمام به ایران چی میرسه ایا اعراب فلسطین که خون هدیه شده مارو نجس میدونن و برای اینهمه خدمت و خرج و سلاح و ۴۵سال زجر مردم ایران بخاطر حمایت از آنها ارزش قایل نیستند و برای نمایش حتی راضی نشدند حرف معاون سپاه را کمی تایید کنند ارزش قایلند خداوکیلی خیانت روسیه به ایران بیشتره یا آمریکا و اسراییل کمی سیاست هم خوبه اعراب ارزش اینهمه از خود گذشتگی ندارند مردم عمرشون تموم شد
    • صبا IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 5
      اومدم جواب حرفه‌های کلیشه نمات را که همتون بلغور میکنید بدم، دیدم حیفه وقت
  • ناشناس IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    5 4
    هیچکس نمیتونه ایران رو نابود کنه اسرائیل ۸۰سالگی خودش رو‌نمیبینه.یک زمانی هم می گفتند شوروی شکست ناپذیره ولی نابود شد بدون شلیک یک گلوله .ازصدام همه دنیا حمایت می کردنابودشد.داعش خونخوارهم به دست ایران وبا فرماندهی سردارشهید حاج قاسم سلیمانی نابود شد. اسرائیل جانی کودک کش وآمریکای خونخوارهم به زودی نابود میشن وماانشاالله پرچم را به صاحب اصلی خواهیم داد.«الیس الصبح بقریب»
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    12 4
    منتطر روزی هستیم که سلاح‌های ایرانی به سمت اسرائیل سرازیر شود و صهیونیست‌ها را زیر و رو کند.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    11 5
    چه فایده وقتی با دفاع ضد موشکی از بین میرند.روی آسمان عراق آمریکا میزنه حالا رسیدنش به اسرائیل واصابتش پیشکش که اونم بعید می‌دونم در شرایط عادی هم توان نقطه زنی اونم در این بعد مسافت داشته باشند
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      7 13
      اگه امریکا میتوست بزنه عین الاسد عین الجسد نمیشد
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      9 6
      پس منتظر باش و قدرت واقعی ما را ببین که بزودی افراد ضعیف النفس و ترسو و تمام مزدوران رژیم ، فرو پاشی غده چرکین صهیونیسم را می بینند.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      5 7
      امریکا در فیلم های هالیوودی همیشه برنده ست-در واقعیت در یک شب ۳ نامه با محتوای ملتمسانه میفرسته برای ایران
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    15 5
    حاج آقا اکر کار بحنگ برسد رژیم اشغالگر هم موشک های اتمی دارد که یک فروند ان برای نابودی تمام تهران کافی است. موشک های متعارف ما اگر درست اصابت بکنند یک ساختمان را می توانند تخریب کنند. رژیم اشغالگر نشان هم داده که رژیمی بی رحم است و اگر در فشاز قرار گیرد هر جنایت ضد بشری را انجام می دهد
    • صبا IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      1 12
      هر کس تعرضی به ایران بکنه در همون سطح پاسخش را میبینه. گرفتیش؟. در همون سطح.
  • سعید IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    27 4
    اگر بزن بودید تا حالا کاری میکردید. هر روز که میگذره حماس داره ضعیف تر میشه و نیرو از دست میده و اسراییل هم داره به شرایط عادی برمیگرده. به زودی هم حزب الله از مرزهای خودش عقب میشینه.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    9 0
    فقط تعداد پیام های غیرقابل نشر رو دقت کنین
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    1 0
    یک روزی اگر آمریکا و متحدانش به ایران حمله کنند از آنها استفاده کند
  • US ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    4 0
    انقد جنگ افروزی نکنید
  • مرتضی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    2 0
    جنگ خوب نیست . صلح خوبه و در کنار هم زندگی کنید. از جنگ جز بدبختی برای قشر آسیب پذیر چیزی در نمیاد...یک دشمن زیاد و صد دوست کم....
  • حسن DE ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    2 1
    اگه از گنبد آهنی بتونه رد بشه!!!!!؟؟؟؟؟.......
  • * IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    ایران اسراییل را غاصب سرزمین فلسطین می داند و با ان دشمنی دارد اما متقابلا کشورهای عربی مخالف حماس مدعی شده اند که ایران غاصب سه جزیره متعلق به امارات است به نظر می رسد انان قبول کرده اند تا غزه را باز سازی کنند و در عوض غرامت سه جزیره ایران تحویل کردد ایران بهتر است برای جنگ با جبهه امارات ذخیره کند که غیر قابل اجتناب است
  • فرامرز US ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    اسرائیل دنبال وارد کردن ایران به جنگ هست تا از اون ور آمریکا و با ایران به جنگ بی‌اندازه و همه کارهاش و جنگ در غزه رو از نظر جهانی توجیح کنه و ادامه داره تا نابودی حزب الله جلو بره فکر میکنم باز هم به ایران ضربه خواهد زد تا جمهوری اسلامی رو تحریک کنه متاسفانه
  • حجت IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    اصلا کل جهان در تیر رس ما وقتی مردم از گرانی عذاب میکشند به چی دردی میخورد
  • علی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    اصلا جنگ یعنی چی ماکه گرفتار نون شب هستیم به ماچه از جنگ صحبت کردن
  • ایرانی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    تمام نقاط اسراییل در تیر رس موشکها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس