تداوم حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه

همزمان با تداوم حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری نیز یورش بردند و چندین فلسطینی را شهید یا زخمی کردند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی به حمله‌های خود به منطقه‌های مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند بیش‌ترین تعداد ممکن از فلسطینیان ساکن غزه را به شهادت رسانده یا زخمی کند و از سوی دیگر کرانه باختری نیز با یورش نظامیان صهیونیست مواجه شده است.

۷ شهید در حمله به اردوگاه النصیرات

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کرده و ۷ فلسطینی را به شهادت رسانده و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کرده است.

علاوه بر این یک خانه مسکونی دیگر در منطقه الزوایده در مرکز نوار غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

در بمباران منطقه‌ای از دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز یک بانوی فلسطینی به شهادت رسید و چند فلسطینی دیگر زخمی شدند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو غیرنظامی را در شهر دیرالبح در مرکز نوار هدف قرار داد و یک فلسطینی را به شهادت رساند و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

یورش شبانه اشغالگران به کرانه باختری و شهید و زخمی‌شدن چند فلسطینی

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته به منطقه‌های مختلف کرانه باختری از جمله بنی نعیم در شرق الخلیل، شهرک عرابه در جنوب جنین، شهر جنین، رام‌الله، البیره، طولکرم، شهرک حلحول در شمال الخلیل، نابلس و اریحا یورش برد و با واکنش مبارزان مقاومت مواجه شد.

در شهر جنین درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی رخ داد و صدای چندین انفجار نیز به گوش رسید. ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به جنین، از خودروهای جنگی و نظامی استفاده کرد. در درگیری‌های جنین ۳ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

در درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در رام‌الله نیز یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند. نظامیان صهیونیست در رام‌الله صاحبان برخی صرافی‌ها را بازداشت و دوربین‌های مغازه‌ها را نیز مصادره کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به حلحول نیز ۹ فلسطینی را زخمی کردند.

در نتیجه درگیری میان مبارزان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بنی نعیم نیز ۳ فلسطینی زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس