کد خبر 1559457
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
افزایش هواپیمای «ATR» به ۷ فروند تا پایان سال

مدیرعامل هما از افزایش هواپیمای «ATR» به ۷ فروند تا پایان سال خبرداد.

به گزارش مشرق، شمس‌الدین فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش خدمت رسانی، توسعه و افزایش ظرفیت‌های مناطق کم برخوردار، از ناوگان ATR برای تحقق این امر استفاده می‌کند، گفت: در راستای برقراری عدالت جغرافیایی در حمل و نقل هوایی، هما به عنوان خط هوایی حامل پرچم همواره پرواز به مناطق محروم را مورد توجه قرار داده است.

فرزادی پور در مورد تعداد ناوگان «ATR» هما گفت :در حال حاضر ۱۳ فروند هواپیما ATR در ناوگان داریم که ۴ فروند آنها عملیاتی هستند. البته تلاش داریم با امکاناتی که در هما وجود دارد، تا پایان سال این تعداد را به ۷ فروند افزایش دهیم.

مدیر عامل ایران‌ایر ادامه داد: در صورت به خط شدن هواپیماهای ATR در دست تعمیر، سعی خواهیم کرد نقاط پروازی بیشتری را با استفاده از این هواپیماها پوشش دهیم.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر ناوگان ATR هما به صورت هفتگی به نقاط پروازی کرمانشاه، سقز، بجنورد، مراغه، پارس آباد، گرگان، دزفول، ایلام، خوی، رشت، ساری، رامسر، یزد، اردبیل، اصفهان، بندرعباس به ابوموسی، لامرد به شیراز و شیراز به بندرعباس و بالعکس پرواز می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    5 1
    با برجام فقط ۳ عدد وارد شد
  • حمیدرضا IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    5 1
    بجای صرف پول بیت المال در صنعت هوانوردی که فقط سه درصد از جمعیت ایران امکان استفاده از مواهبش را دارند صنعت راه آهن وحمل ونقل ریلی راکه هم اهل فن تاکید دارند وهم زعیم جامعه دستورداده گسترش دهید که موجب پیشرفت اقتصادی وگسترش عدالت اجتماعی است!!
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      1 1
      بارها از زمان دولت رفسنجانی گفته شده اما گوش شنوایی برای این راه حل وجود نداره در حالی که دولتها و نمایندگان مجلس میخوان فقط پز بدن
  • رضا DE ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    بهتر نیست بگوید فقط چهار پروند آر تی آر داریم بقیه راهی گورستان شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس