شویگو: ارتش روسیه اصلی‌ترین ماموریت سال ۲۰۲۳ را به پایان رساند

وزیر دفاع روسیه در شروع سال نو میلادی تاکید کرد که نیروهای ارتش این کشور هدف اصلی امسال یعنی خنثی کردن ضدحملات اوکراین را با موفقیت به اتمام رساندند.

به گزارش مشرق، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه که پیش‌تر مدعی شده بود ارتش اوکراین در ۶ ماه اخیر بیش از ۱۲۵ هزار نیروی خود را از دست داده است، تاکید کرد که اصلی‌ترین ماموریت نیروهای مسلح مسکو در سال رو به اتمام ۲۰۲۳ محقق شده است.

شویگو پیش از این، به تلفات سنگین نیروهای اوکراینی در ضدحملات ۶ ماهه این کشور علیه روسیه اشاره کرده و گفته بود که علاوه بر نیروی انسانی، کی‌یف ۱۶ هزار واحد از تسلیحاتش را نیز از دست داده است.

وی اظهار داشت: عمده تلاش‌های سال رو به اتمام، بر دستیابی به اهداف عملیات نظامی متمرکز بود. اصلی‌ترین هدف هم مختل کرده ضدحملات نیروهای مسلح اوکراین بود که کی‌یف و حامیانش در ناتو، هیاهوی زیادی برای آن به پا کرده بودند. ماموریت ما با موفقیت به اتمام رسید.

وی اضافه کرد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه نیز از عملکرد مقامات ارشد و پرسنل وزارت دفاع این کشور تمجید کرده است.

وزیر دفاع روسیه همچنین با اشاره به اینکه ارتش مسکو در تمام محورهای منطقه عملیات نظامی، در موقعیت به مراتب بهتری قرار دارد و در حال توسعه قلمرو تحت تصرفش است، افزود: ارتش روسیه همواره مواضع مطلوب‌تری به چنگ می‌آورد و ما بی‌وقفه در حال تحقق اهداف عمیلات نظامی هستیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عمیر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    3 3
    درود بر مدافعان اوکراین 💙💛
    • محمد IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      1 1
      دم روسیه گرم پوزه خائنین ایران و غرب وحشی را به خاک مالید
    • محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      یک مثالی در مورد روسیه هست که میگه جنگ با روسیه مثل کشتی گرفتن با خرس میمونه هی خیال میکنی داری زمینش میزنی یهو متوجه میشی زمینت زده و روت نشسته
  • عمیر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    3 3
    شیربچه های اوکراینی
    • سروش IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 0
      منظورت شیرپاکتی بچه های اکراینی هست دیگه از دید امثال تو جنایتکاران حکم شیر دارند چرا چون تو ضعیفترین هوش مصنوعی هستی که تا حالا به کار گرفته شدی . از دید یک مورچه برگ درخت کشتی نوح هستش از دید تو نامرد کفتارگون گرگ های اکراینی که دست جنایتکارن صهیونیست رو بوسیده اند بچه شیرند.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    2 3
    ابر قدرت پوشالی ۲ سال در باتلاق اوکراین گرفتاره
  • Nima IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    واضحه ارتش روسیه تو اوکراین شکست نمیخوره فقط طول میدن جنگ رو و منتظر انتخابات آمریکا هستن که بدونن با حزب دموکرات باید سازش کنن یا جمهوری خواه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس