تیراندازی در کلرادو آمریکا/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند

در حادثه تیراندازی در یک مرکز خرید در کلرادو واقع در آمریکا، یک نفر کشته و ۲ تَن زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، بر اثر وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید در کلرادو واقع در آمریکا، یک نفر کشته شد.

این حادثه شب کریسمس رخ داد و بر اثر آن ۲ نفر نیز به شدت زخمی شدند. حادثه گویا با اختلاف نظر بین ۲ گروه آغاز شد.

پلیس آمریکا در این خصوص اعلام کرد که این تیراندازی در مرکز خرید «سیتادل» در کلرادو در شب کریسمس روی داد و بر اثر آن ۲ نفر به شدت مجروح شدند.

حادثه حوالی ساعت ۱۶:۳۴ به وقت محلی رخ داد.

یک افسر اطلاعاتی کلرادو اسپرینگز به ای بی سی نیوز گفت که یک مرد در صحنه بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داد و ۲ نفر هم در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شدند.

رسانه‌های آمریکا ۲ روز پیش هم با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در مرکز خریدی در شهر «اوکالا» در ایالت فلوریدا دست‌کم یک نفر کشته و شماری نیز زخمی شدند.

در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساس IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 0
    کشوری که بیشترین سرمایه گذاری را خلاف قوانین فطری در کل جهان کرده و فرزندان یونیفرم پوشش در کشتن ملیونها انسان در جهان نقش آفرینی کرده اند و زنان آبستنش از مال حرام و غارت شده از سایر مردم بچه های خود را میپرورانند باید هم به تیرهای غیبی گرفتار شوند مگر اینکه خدایی نباشد و شنوا و بینا بحال زجه های تهیدستان نباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس