کد خبر 1502503
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
مهمانی خیابانی میشیگان به خون کشیده شد

پلیس میشیگان اعلام کرد در پی تیراندازی در یک مهمانی بزرگ خیابانی و همچنین برخورد مهمانان با خودروهای در حال فرار، دو نفر کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، پلیس میشیگان شنبه اعلام کرد در پی ایجاد صحنه آشفته تیراندازی و خودروهای در حال فرار در یک مهمانی بزرگ در شهر «سگیناو» این ایالت دو نفر کشته شدند و ۱۵ نفر بر اثر اصابت گلوله یا برخورد خودرو زخمی شدند.

به گزارش «یواس‌اِی تودی»، این حادثه در نیمه شب جمعه رخ داد و همه مجروحان به بیمارستان منتقل شدند. ستوان «کیمبرلی وتر» گفت اغلب قربانیان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعد با خودرو تصادف کرد.

از بین مجروحان این حادثه، یک مرد ۱۹ ساله و یک زن ۵۱ ساله بر اثر جراحت ناشی از اصابت گلوله جان باختند.

هیچ مظنونی در ارتباط با این تیراندازی در مهمانی‌ای که پلیس تخمین می‌زند بیش از ۲۰۰ نفر در آن شرکت کرده بودند، بازداشت نشده است.

به گفته پلیس، تیراندازی بعد از درگیری در این مهمانی آغاز شد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی پلیس، مهمانی خیابانی جمعه شب قبل از شروع تیراندازی توجه پلیس را جلب کرد. پلیس گفت دستکم پنج سلاح مختلف در این تیراندازی مورد استفاده قرار گرفت.

طبق اعلام پلیس، این مهمانی در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ شده بود و قبل از این حادثه پلیس از شرکت‌کنندگان خواسته بود در سایر نقاط شهر متفرق شوند.

آزاد بودن خریدوفروش و حمل سلاح گرم در آمریکا هر هفته جان چند نفر را در این کشور می‌گیرد. مقایسه آمارهای خشونت با سلاح میان آمریکا و کشورهای دیگر جهان، ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می‌دهد. در این کشور نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار از هر کشور دیگر در دنیا بیشتر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    3 2
    آمریکا جنگل واقعی. قابل توجه آنانکه قبله آمال شون سرزمین یانکی هاست
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      1 0
      از شورش گروه واگنر در قبله آمالتان چه خبر
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    2 1
    مردم آمریکا به خاطر حکومتشان اینجور بدبخت شدن .آموزش و پرورش نادرست ،پول پرستی اسلحه فروشان ،فقر و تبعیض و...
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      1 0
      فقط یک قلم آموزش احترام به همجنس‌گرایی که در مهد کودک مدارس این کشور داره آموزش داده میشه ،میتونه کل یک کشور رو دچار سقوط و انحراف اخلاقی کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس