کد خبر 1558730
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا، مطلبی را با عنوان آمریکا در دنیا تنها شده است که برگرفته از گزارش روزنامه نیویورک تایمز است منتشر کرد:

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی درباره وضعیت دولت آمریکا در سطح بین‌الملل تاکید کرد که ایالات متحده هم اکنون خود را در حالت تدافعی می‌بیند و مواضع دولت آمریکا حتی با مواضع متحدان خود مانند فرانسه، کانادا، استرالیا و ژاپن در تضاد قرار گرفته است.

این گزارش تصریح دارد که هرچند مذاکرات فشرده باعث شد تا بالاخره دولت بایدن از وتوی رای اکثریت اعضای شورای امنیت سازمان ملل به خاطر حمایت از ادامه عملیات نظامی اسرائیل در غزه اجتناب کند ولی چندین بار وتو کردن قطعنامه‌ای که برای رسیدن کمک های بشردوستانه بیشتر به غزه طراحی شده بود، تنها به جایگاه آمریکا در جهان آسیب وارد کرده است.

نویسنده نیویورک تایمز در بیان جالبی تاکید می‌کند که آمریکا هم اکنون به کشوری تنهاتر از اسرائیل تبدیل شده و این در حالی است که خود اسرائیل هیچ حامی بهتر از ایالات متحده ندارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    4 4
    یه مشت دروغ
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    2 1
    این برای تو خوبه؟
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 2
    آخی مظلوم نمایی اموال دولت می دانید که دولت هیچ شرکتی هیچ معدنی هیچ مدرسه آی هیچ زمینی هیچ نفتی نباید داشته باشد انفال باید ذیل حاکمیت باشد نه دولتی که دست به دست می شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس