کد خبر 1558376
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
وقوع حادثه برای یک کشتی مقابل سواحل هند

مرکز تجارت دریایی بریتانیا از هدف قرار گرفتن یک کشتی در ۲۰۰ مایل دریاییِ منطقه وراوال هند و وقوع انفجار و حریق در آن خبر داد.

به گزارش مشرق، بنابر گزارش مرکز تجارت دریایی بریتانیا، یک پهپاد در ۲۰۰ مایل دریاییِ منطقه وراوال هند به یک کشتی اصابت کرد و سبب حریق در آن شد. طبق این گزارش، حریق اطفاء شده و کسی آسیب ندیده است.

این مرکز همچنین اعلام کرد مقامات مشغول تحقیق درباره این حادثه هستند و به کشتی‌ها توصیه کرد با احتیاط عبور کنند و هر گونه فعالیت مشکوک را گزارش دهند.

تا لحظه انتشار این گزارش هنوز مشخص نشده که این کشتی متعلق به چه طرفی است و عملیات را چه گروهی انجام داده است.

وقوع حادثه برای یک کشتی مقابل سواحل هند

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس شامگاه جمعه هم در بیانیه‌ای از ناپدید شدن یک کشتی در مجاورت سواحل سومالی خبر داد. این سازمان اعلام کرد گزارشی درباره ربوده شدن یک کشتی توسط افراد مسلح در مجاورت سواحل سومالی دریافت کرده و در حال تحقیق در این خصوص است.

کشتی اسراییلی در سواحل هند هدف حمله پهپادی قرار گرفت

سازمان تجارت دریایی انگلیس مدعی شد که حمله پهپادی به یک کشتی اسراییلی در سواحل هند، به وقوع حریق در این کشتی منجر شده است. کشتی مذکور حامل مواد شیمیایی بوده است.

به نوشته تایمز آو اسراییل، علاوه بر سازمان تجارت دریایی انگلیس، شرکت «آمبری» که متعلق به لندن بوده و در حوزه امنیت دریایی فعالیت می‌کند نیز این حمله را تایید کرده است.

همچنین، این رسانه صهیونیستی مدعی شده است که حمله پهپادی مذکور احتمالاً به حمله های هفته‌های اخیر نیروهای مسلح یمن به کشتی‌های عبوری از دریای سرخ به سمت تل‌آویو مرتبط است.

شرکت آمبری به خبرگزاری فرانسه گفته است که آتش‌سوزی در این کشتی که با پرچم لیبریا در حال عبور بوده، بدون تلفات مهار شده است. گفته می‌شود این حادثه در منطقه ساحلی موسوم به «وِروال» در جنوب غربی گجرات رخ داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    4 4
    لعنت بر انگلیس
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 1
    احسنت بر انصار الله پرچم یمانی برافراشته شده ان‌شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس