کد خبر 1558230
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
حماس: قطعنامه شورای امنیت برای کمک رسانی به غزه «ناکافی» است

جنبش حماس در نخستین واکنش خود پس از تصویب قطعنامه امدادرسانی به غزه اعلام کرد که قطعنامه امروز (جمعه) شورای امنیت سازمان ملل درباره گسترش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه «اقدامی ناکافی» است.

به گزارش مشرق، جنبش حماس در واکنش به صدور قطعنامه امروز شورای امنیت در امدادرسانی به غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «قطعنامه تصویب شده در شورای امنیت در مورد گسترش کمک‌ها به غزه، اقدامی ناکافی است و متناسب با نیازها و خواسته‌های وضعیت فاجعه‌بار کنونی در این باریکه نیست.»

حماس افزود که دولت آمریکا طی ۵ روز گذشته همه تلاش خود را به کار گرفت تا این قطعنامه را از جوهره و ماهیت اصلی خود خالی کند و آن را به شیوه‌ای ارائه داد که به اشغالگران اجازه ادامه قتل و کشتار و ویرانگری را می‌دهد.

حماس اعلام کرد که شورای امنیت باید رژیم اشغالگر صهیونیستی را به ورود کمک‌های کافی به سرتاسر نوار غزه به ویژه مناطق شمالی ملزم نماید.

وزارت بهداشت نوار غزه در هفتاد و هفتمین روز از جنایات ارتش اسراییل علیه مردم فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای غزه از ۲۰ هزار نفر عبور کرده و بیمارستان‌ها و کادر درمان به اهداف جنگی تل‌آویو تبدیل شده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    3 1
    مگر نمی خواستید اسرائیل را نابود کنید پس برای چه ناراحتید این گوی واین میدان
    • ایرانی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      2 7
      ببین دوزاری! اسرائیل نابود خواهد شد و سنت خداوند در نابودی ظالمین قطعی است و توفیقی است برای کسانی که در راستای سنت خداوند تلاش کنند و حتی به شهادت برسند ولی اینکه متوهمی چون شما به خیال قدرت ظاهری اینها تصور میکنید نابودی اسرائیل غیرممکنه و متلک پرانی میکنی نشاندهند ضعف فکری و فقر وجودی شماست که قدرت خداوند و مومنین بخدا را با ضعف خود مقایسه میکنید و چون خود را ضعیف و زبون میبینید آنها را هم ناتوان ارزیابی میکنید!
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      1 4
      ببین الان حماسی ها و فلسطینی ها گرچه دیر ولی یادشون اومده که: اگر سر به سر تن به کشتن دهیم از این به که کشور به دشمن دهیم
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      1 5
      خدایا اکر افرادی مثل این بابا که با نام ایرانی کامنت کذاشته به ملت ایران ظلم میکنند ریشه کن نثل شان را
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      2 2
      این جنگ طولانی هم باشه به نابودی اسراییل ختم میشه
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      0 0
      نسل اینجوریه
  • مسعود دیپلمات IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    4 4
    این قطعنامه نیز تکلیف شرعی حماس را کاملا" روشن و تعیین کرد. ادامه جنگ تا پیروزی کامل و یا نابودی کامل حماس. همانطور که قبلا" نیز گفته ام : این جنگ نباید شروع می شد و حالا که شروع شده است باید تا آخر ادامه یابد. قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِكُمْ أَنْ يُصِيبَكُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَيْدِينَا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَكُمْ مُتَرَبِّصُونَ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس