کد خبر 1557913
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
دعوای استقلال و ممبینی؛ کمیته اخلاق دستور موقت صادر کرد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره گزارش حراست این فدراسیون مبنی بر جعل و استفاده از سند مجعول در باشگاه استقلال، دستور موقت صادر کرد.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته ماجرای نامه استقلال به فیفا جنجال‌آفرین شده است. از یک سو هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال مدعی شد که استقلالی‌ها سربرگ فدراسیون فوتبال را بدون اطلاع این نهاد جعل و نامه‌ای را به فیفا ارسال کرده‌اند. از سوی دیگر باشگاه استقلال ادعا می‌کند که مکاتبه با فیفا با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام شده و این باشگاه فقط متن انگلیسی نامه را در اختیار فدراسیون قرار داده است.

در همین راستا، دیروز نمایندگان باشگاه استقلال در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شده و توضیحاتی را ارائه دادند.

پس از این حضور نمایندگان استقلال در جلسه کمیته اخلاق، این نهاد دستور موقتی را به شرح زیر صادر کرد:

پیرو گزارش حراست فدراسیون مبنی بر جعل و استفاده از سندمجعول موضوع نقض صریح ماده ۹ آیین نامه اخلاق فدراسیون در باشگاه استقلال و با توجه به گزارش دپارتمان بین‌الملل فدراسیون و تحقیقات صورت گرفته و احضار علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال و توضیحات نامبرده و در ادامه اقرار سروش مهاجری، مسئول روابط بین الملل باشگاه استقلال بر اصل ارتکاب رکن مادی تخلف و اهمیت برخورد سریع با تخلف رخ داده، لذا بدین وسیله بنا به پیشنهاد مورخ ۱۴۰۲/۹/۲۹ ریاست محترم دیوان تحقیقات بر جلوگیری از فعالیت تا تعیین تکلیف نهایی و صدور حکم قطعی، مستند به مواد ۲و۳و۳و۵و۹و۶۵ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال، سروش مهاجری(رئیس روابط بین الملل استقلال)با دستور موقت به میزان ۲۰ روز از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تا تعیین تکلیف نهایی محروم خواهد بود.

تصمیم صادر ابلاغ و ظرف یک هفته از جانب وی قابل اعتراض در کمیته استیناف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غضنفر US ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    3 4
    باشگاه استقلال در تمام زمینه ها در حال خلاف می باشد و گند این کار های خلاف در آمده و مردم شاکی شده اند .
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    5 2
    ممبینی یه لنگی کثیفه که باید سریعا از تمام ارگان های ورزشی حذف بشه. از سوزش صدرنشینی تاج نمیدونه چی کار کنه.نامه رو امضا زده الان داره میزنه زیرش. یه تیمی یه فصل قرارداد جعلی با تارمی بست و با همون قهرمان شد ازین دستورهای موقت صادر نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس