جزئیات ماجرای سربرگ فدراسیون؛ از بی توجهی دبیرکل به درخواست استقلال تا برخورد با منتشرکنندگان نامه

گویا باشگاه استقلال برای پرداخت یک بدهی، درخواست خود برای مکاتبه با فیفا را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود.

به گزارش مشرق، از شب گذشته اخباری مبنی بر جعل امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال توسط باشگاه استقلال و سو استفاده از سربرگ این فدراسیون منتشر شد که واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد خواسته استقلال در مکاتبه با فیفا، پرداخت مطالبات دستیاران ساپینتو از محل درآمدهای این باشگاه بوده و هیچ ارتباطی به مسابقات نداشته است.

باشگاه استقلال با توجه به اینکه برای پرداخت بدهی و جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به ددلاین (فرصت پایانی) رسیده بود و از طرفی نمی‌توانسته به صورت مستقیم با فدراسیون جهانی فوتبال مکاتبه کند، از فدراسیون فوتبال کشورمان درخواست می‌کند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهد.

با اینحال و با وجود زمان کمی که وجود داشته، به باشگاه استقلال اعلام می‌شود که نامه را تنظیم و برای واحد بین الملل فدراسیون ارسال کنید. بخش روابط بین الملل باشگاه استقلال نیز با تنظیم نامه آن را برای فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند اما گفته می‌شود در ادامه با بی توجهی هدایت ممبینی به نامه استقلال و درخواست ارسال این باشگاه برای مکاتبه با فیفا مواجه می‌شود.

به همین خاطر مدیران استقلال با پیگیری این موضوع در فدراسیون فوتبال، درخواست خود مبنی بر ارسال هرچه سریع‌تر نامه به فیفا را بار دیگر تکرار می‌کنند و در نهایت پس از پیگیری‌های زیاد این نامه به فیفا ارسال می‌شود.

باشگاه استقلال معتقد است درحالیکه تنظیم نامه هم بر عهده فدراسیون فوتبال بوده، در این ماجرا هیچ سو استفاده‌ای از امضا و سربرگ فدراسیون نکرده و فقط نامه تنظیم شده را در اختیار فدراسیون قرار داده است. فدراسیون هم همان نامه تنظیمی باشگاه استقلال را هرچند با تاخیر به فیفا ارسال کرده است و هدف از طرح چنین اتهامی مشخص نیست.

ضمن اینکه پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرار است مسئولان فدراسیون فوتبال با منتشر کننده این نامه برخوردی جدی داشته باشند چرا که نامه ممبینی به حراست فدراسیون فوتبال (در تاریخ (۱۴۰۲/۰۹/۱۷) موضوعی داخلی و مانند سایر مکاتبات در حال پیگیری و بررسی بوده است. به همین خاطر پرونده رسانه‌ای شدن این نامه که مسئولان فدراسیون را زیر سوال برده، به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع داده شده تا با منتشرکنندگان برخوردی جدی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    5 1
    اینکه با منتشر کنندگان قصد برخورد دارید قبح ماجرا را بیشتر می کنید.
  • هومن ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    4 2
    چقدر قشنگ تو این کشور یک کار خلاف ماله کشی می کنید
  • ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    ستون پنجم!
  • ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 1
    همه این داستانها بخاطر جنون مافیای قرمز از اجرای عدالت بواسطه حضور وار و بازپخش دوزوکلکهاشون در تصاویر آهسته ست!
  • Mehdi IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    آره ماست مالی کنید تا باشگاه کیسه ضرر نکنه🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس