نمایش استقلال مقابل نساجی مازندران شکوهمند بود

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال یک نمایش شکوهمند و عالی را در ورزشگاه آزادی به اجرا گذاشت.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال یک نمایش شکوهمند و عالی را در ورزشگاه آزادی به اجرا گذاشت و حاصل این عملکرد درخشان پیروزی چهار بر صفر مقابل شاگردان سید مهدی رحمتی بود.

وی افزود: وقتی تیمی می‌تواند در خانه به پیروزی پرگل برسد، یعنی همه خطوط عملکرد بی نقص و درخشانی را به اجرا گذاشته‌اند و با جرات می‌توانم بگویم در بازی با نساجی مازندران بهترین بازی استقلال در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر را شاهد بودیم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: کادر فنی استقلال برای لحظه به لحظه این مسابقه برنامه داشت، جواد نکونام چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله تیمش را با برنامه مشخص به میدان فرستاد. استقلال در دفاع خیلی خوب ظاهر شد و در حمله نیز قدرت خود را به حریف دیکته کرد.

عالمی تصریح کرد: اگرچه ایمان سلیمی و محمد حسین مرادمند دو مدافع ثابت استقلال مصدوم هستند اما جواد نکونام طوری خط دفاعی استقلال را چید که هیچ کمبودی احساس نشد. دفاع تیمی استقلال به یک ثبات کامل رسیده است.

وی تاکید کرد: استقلال با نمایش‌هایی که در این فصل با جواد نکونام به نمایش گذاشته، خود را در قامت یک مدعی نشان داده و لیاقت این را دارد که افتخار بزرگی را برای هوادارانش رقم بزند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگرچه نساجی مازندران شکست سنگینی را مقابل استقلال متحمل شد اما نباید از بازی قابل قبول این تیم مقابل استقلال گذشت. پتانسیل این تیم همین بود و استقلال یک سرو گردن بالاتر از این تیم بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کارگر IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 3
    باسلام سال قبل هوادار یه نفس مصنوعی به استقلال داد،امسال نساجی
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      2 0
      خوبه همین نساجی جلوتون وا داد و به ظاهر قهرمان شدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس