کد خبر 1557756
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۵
عمر السوما کفش‌هایش را آویخت

عمر السوما پس از کنار گذاشته شدن از فهرست تیم ملی سوریه برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

به گزارش مشرق، جام ملت‌های آسیا قرار است از ماه آینده در کشور قطر برگزار شود و تیم ملی سوریه در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های استرالیا، ازبکستان و هند رقابت خواهد کرد.

با تصمیم هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه، نام عمر السوما از لیست بازیکنان این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا حذف شد. این بازیکن پس از این تصمیم با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: تصمیم گرفته‌ام از بازی‌های بین‌المللی خداحافظی کنم.

عمر السوما که در حال حاضر در العربی قطر حضور دارد، در ۳۱ بازی ملی حضور داشته و در این مدت ۲۰ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده اما هیچ عنوانی با تیم ملی کشورش کسب نکرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 3
    نمیدونم چرا یاد تیم پیروزی افتادم خخخخخخ
  • ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 5
    الان بیرانوند یه نفس راحت میکشه
  • محمد ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    2 0
    ترفند خوبی نیست. تیتر رو شفاف تر بنویسید به نفع خودتونه.‌اعتماد مردم مهمترین سرمایست .
  • سیدمحمدمهدیpuyamotlaq ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 1
    سلام بر غزه قهرمان سلام بر آزادگان عالم بشریت و سلام بر شب جمعه : فقط امشب در ایران و شب عید کریسمس در سراسر دنیا دیوان حافظ را که دیدیم و یا درخت کریسمس را که چیدیم بر سر سفره شب یلدا از باز کردن آن و باز کردن هدیه های کریسمس و حافظ خوانی شرم کنیم چون گرمی خون کودکان فلسطینی در غزه به زیبایی همان رنگ قرمز دانه های انار است که با نظم و ترتیب پیش روی نماز گزاران و خانواده هایشان روی زمین در کفن سفید پیچیده شده است؟ بگذارید برایتان یک بیت از حافظ بخوانم تا ببینیم خودمان را در آینه شعر حافظ شیرازی: { فکرِ خود و رایِ خود در عالم رندی نیست کُفر است در این مذهب خودبینی و خودرایی } و من الله توفیق .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس