رهبر انصارالله یمن: موضع ما در دریا فریاد صهیونیستیها را در آورده است | موضع برخی از کشورهای عربی به حد توطئه علیه فلسطین رسیده است

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: ارتش اشغالگر با وحشی‌گری هرچه تمام‌تر و گرایش جنایتکارانه و کینه و دشمنی شدید رفتار می‌کند.

به گزارش مشرق، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز -چهارشنبه- در سخنرانی عنوان داشت: اشغالگر صهیونیستی بیمارستان‌ها در نوار غزه را اهداف نظامی علنی خود قرار داده است.

وی عنوان داشت: دشمن صهیونیستی به جنایت‌هایش می‌بالد و جنگ آن، غیرنظامیان را هدف قرار داده است.

رهبر انصارالله تصریح کرد: طی ۷۵ روز، دشمن صهیونیستی یهودی اسرائیلی به تجاوزات خود علیه مردم فلسطین در نوار غزه ادامه داده و مرتکب شنیع‌ترین جنایت‌ها شده است.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: آمریکا به هر قطعنامه‌ای برای آتش بس در نوار غزه اعتراض می‌کند و بر ادامه کشتارها اصرار دارد. آمریکا در هر آنچه که در غزه رخ می‌دهد، مشارکت دارد.

وی افزود: لابی صهیونیستی ایالات متحده را به تحرک برای حمایت از اسرائیل وامی‌دارد؛ حتی اگر این امر برعکس منافع واشنگتن باشد.

عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد برای اسرائیل شرایط کافی را جهت ارتکاب جنایت‌های شنیع فراهم کند. آمریکا ارتش اشغالگر را به جنگنده‌ها و سلاح‌های ممنوعه بین المللی از جمله فسفر سفید مجهز می‌کند. آمریکا با کارشناسان و مستشاران خود با ارتش اشغالگر در تجاوز به غزه همکاری می‌کند و شریک است.

وی تصریح کرد: ما شاهد وضعیت سستی کامل در مواضع برخی از کشورهای عربی در قبال رخدادها در فلسطین اشغالی هستیم. همچنین شاهد بودیم که موضع برخی از کشورهای عربی به حد توطئه علیه فلسطین رسیده است.

رهبر انصارالله یمن عنوان داشت: ما از آمریکا و کشورهای اروپایی منتظر موضع یا نقش مثبتی در قبال فلسطین نیستیم.

وی عنوان داشت: موضع ما در دریا کارآمد و تاثیرگذار بوده و باعث شده که فریاد دشمن صهیونیستی از آن در بیاید. مردم ما تصمیم گرفتند که تسلیم ایالات متحده نشوند و از موضع دینی و اخلاقی خود در دریای سرخ و عرب و خلیج عدن پا پس نکشند.

وی افزود: ما از موضع خود شرم نداریم، بلکه معتقدیم که این موضع شایسته تقدیر است و بهای آن هر چقدر که باشد ما به این موضع ادامه خواهیم داد. موزه مردم ما درست و برحق بوده و با مسئولیت ایمانی و اخلاقی همخوانی دارد.


عبدالملک الحوثی تصریح کرد: ایالات متحده و همپیمانانش حمایت از دشمن صهیونیستی در جنایت‌هایش را برای خود توجیه می‌کنند، سپس موضعِ بر حق ما را محکوم می‌کنند.

وی عنوان داشت: با وجود عملیات رهگیری موشک‌هایمان از سوی برخی از کشورهای عربی، اما ما صبر کردیم و ما جز دشمن صهیونیستی را هدف قرار نداده‌ایم.

عبدالملک الحوثی گفت: اگر آمریکا رویکردی برای هدف قرار دادن یمن داشته باشد، ما بی‌تفاوت نخواهیم ماند. اگر آمریکا به کشور ما حمله کند، ما ناوهای آمریکایی و دریانوردی آمریکا را هدف موشک‌هایمان قرار می‌دهیم. تحرکات آمریکا ما را به هیچ وجه از موضعمان باز نخواهد داشت. اگر موضع ما بدون تاثیر بود اسرائیل صدایش از آن در نمی‌آمد و آمریکا از آن ناخرسند نمی‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 0
    ای قدس ای شهر خدا آزاد می خواهم تو را معراج گاه مصطفی آزاد می خواهم تو را ای قبله گاه اولین بهر رسول آخرین از سلطه صهیونیان آزاد می خواهم تو را
  • فرزاد ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    خدا نگهدارت ای مومن فی الله .شما شهید زنده امت اسلامی هستید .ما به شما می بالیم وافتخارمیکنیم .پیروزی ازآن امت اسلامی است .انشاالله.
  • Hamid ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    اگرم تا الان کاری نکردن میخاین وجهه مقاومتو خراب کنن وگرنه جم کردن دست وپای انصار یه ناوگروه امریکا کافیه اسراییلم دوباره مظلوم نمایی داره میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس