مذاکره درباره مبادله اسیران پیشرفتی نداشته است

منابع صهیونیست اعلام کردند که مذاکرات برای مبادله اسرا هیچ پیشرفتی نداشته است.

به گزارش مشرق، منابع صهیونیست اعلام کردند که مذاکرات برای مبادله اسرا هیچ پیشرفتی نداشته است.

رسانه صهیونیستی هاآرتص در این زمینه اعلام کرد که مذاکرات برای مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی هیچ پیشرفتی نداشته و این رژیم صرفا در حال مبالغه در انتشار اخبار مرتبط با آن با هدف کاهش فشارهای داخلی است.

این رسانه صهیونیست تاکید کرد که رییس موساد هیچ طرحی را برای مبادله اسرا مطرح نکرده و رژیم صهیونیستی هنوز اعلام نکرده حاضر است چه بهایی را بپردازد.

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی پیش از مدعی شده بودند که تل آویو به مقامات دوحه ابلاغ کرده که آماده توافق بر سر آتش بس یک هفته‌ای در برابر آزادسازی ۴۰ اسیر در نوار غزه است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته در گزارشی اعلام کرد که مذاکرات مهم، جدی و عمیقی درباره مبادله اسرا در حال انجام است اما چنین توافقی قریب‌الوقوع نیست.

پیشتر نیز وبگاه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که اسراییل مصمم به پیشرفت در مذاکرات مبادله اسرا است، علیرغم اینکه می‌داند چنین توافقی هزینه سنگینی برای تل آویو خواهد داشت.

همزمان آن گونه که اسپوتنیک گزارش داد «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت که اسرابیل آماده آتش بس در نوار غزه به خاطر آزادی بقیه اسیران است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس