علی رضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موشک‌هایی‌ با برد بالا، مجهز به هوش مصنوعی و فرمان‌پذیری پیش از شلیک بر روی شناورهای سپاه نصب شد.

به گزارش مشرق، دریادار پاسدار " علیرضا تنگسیری " روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در بوشهر اظهار کرد: با طراحی شناورهای جدید با برد بالای شلیک موشک و مجهز به هوش مصنوعی، تحول و انقلابی در توان بازدارندگی نیروی دریایی سپاه ایجاد شده است.

وی افزود: از جمله مهمترین ویژگی های این شناورها، داشتن سرعت بالاتر و توانمندی منحصربه‌فرد است.

‌فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های این شناورها، نصب موشک‌ مجهز به هوش مصنوعی و فرمان‌پذیر بعد از شلیک است.

تنگسیری ادامه داد: ساخت این شناورها توسط متخصصین ایرانی در نیروی دریایی سپاه نشان از عزم جدی فرزندان این کشور برای خودکفایی نظامی است.

وی عنوان کرد: "استعداد، کمیت و کیفیت" از جمله مهمترین شاخص‌ها برای طراحی و ساخت این شناورها با قدرت حمل موشک‌های مجهز به هوش مصنوعی و فرمان‌پذیر بعد از شلیک است.

‌فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بخشی از یگان‌های نیروی دریایی سپاه مجهز به این شناورها شده و به زودی تمامی یگان های رزمی نیز شامل می‌شود.

تنگسیری بیان کرد: شناورهایی با کلاس "حاج قاسم" با نام‌های "شهید صیاد شیرازی و شهید "حسن باقری" ساخته شده و با الحاق شدن شناور "ابومهدی المهندس" به زودی شناور شهید "رئیس علی دلواری" نیز به ناوگان ‌نیروی دریایی سپاه اضافه می‌شود.

وی یادآور شد: تا پایان امسال اتفاقات خوبی در حوزه الحاق و ساخت شناور در نیروی دریایی سپاه رقم می خورد که نتایج آن در افزایش توان نیروی دریایی سپاه است.

‌فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حوزه پهپادی، بردافزایی، لود، باربری با موشک و در زیرسطحی هم‌ کارهای بزرگی انجام گرفته است.

تنگسیری عنوان کرد: یک انقلاب بزرگ‌ در ساخت زیرسطحی‌های هوشمند در کشور رخ داده که به زودی دستاوردهای نوین این حوزه رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: تمامی تحرکات دشمن در خلیج‌ فارس با سامانه‌های زمینی، هوایی، سطحی و زیرسطحی به شکل ۲۴ ساعته رصد می‌شود.

در این آیین از زحمات سردار "رمضان زیراهی" تقدیر و سردار "حیدر هنریان مجرد" به عنوان فرمانده جدید منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معارفه و منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    5 8
    چه جوری هوش مصنوعیه باید هرچه سریعتربه ائتلاف ملحق وانبارهای شهرهای راکتی روبرای ناتو بازکنید همانطورکه برای ارتش فدرال روسیه بازکردید وبهره بانکی ربوی وسهمیه وظلم وفلاکت سازی روپایان داده وبا جوابگویی به محکمه الامی برمردان وزنان مجردوسرنوشت نابود شده بدست شمابشه
    • ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      3 2
      همه حرفاتون درسته ولی اینها ای کاش خودشون درجنگ ازبین برن تا شیعه به سامان برسه
    • ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      2 3
      آقاجان ما زیر پرچم مظلوم ایستاده ایم وعلی الرغم همه مرارتها آماده ایم که هرگاه فرماندهان مقتضی بدانند بدون هیچ چشم داشتی درکنار مظلومترین انسانها که درراه شرف وعزت خود مبارزه میکنند جان ناقابل را فدا کنیم . تا ابد مبارزه با اشقیا ادامه خواهد یافت . غزه زیر بمباران صهیونیستهاست .نوزادان وکودکان وغیرنظامیان هرروز بمباران میشوند اما به مبارزه ادامه میدهند .آنهایی که ادعای دفاع ازحقوق بشر میکنند کجا هستند .تف برآنان باد که حقوق بشر را مستمسکی برای پیشبرد مقاصد شوم خود قرار داده اند .فرماندهان عزیز ما دررکابیم فقط یک اشاره
    • ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      4 3
      باهمه دنیا بسازین نمیخوام بمیرم
  • ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    5 7
    اما از ایجاد امنیت در شرق کشور عاجزید
    • ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      2 3
      چشم پس به عبدالکثیف بگو انقد از طالبان حمایتت نکنه که آب رو به مردم سیستان بسته. البته اینو یادت نره رضا پالونی باعث این خشکی شد. از نیروی های جیش الظالم حمایت نکنه.
  • علی ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 3
    ولی همچنان غزه تنهاست
    • ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 1
      آن را هم جهان اعراب و براداران عربی دریابند
  • ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 3
    ایول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس