کد خبر 1557549
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
سرمربی تراکتور در راه لالیگا

یک نشریه اسپانیایی امروز(چهارشنبه) از اقدام باشگاه آلمریا برای جذب سرمربی تراکتور خبر داد.

به گزارش مشرق، «پاکو خمز ناجی آلمریا در لالیگا» این تیتر امروز(چهارشنبه) رسانه «El Gol» اسپانیا بعد از یک روز از اظهارات سرمربی تراکتور مبنی بر خستگی اش از وضعیتش در تیم تبریزی است.

خمز دو روز پیش بعد از برد تراکتور مقابل پیکان با نتیجه ۲ بر صفر از شرایط بدی که در لیگ ایران تجربه می کند، صحبت کرد و به نوعی از جدایی احتمالیش خبر داد گفت" خسته شده‌ام، شاید خیلی زود به اسپانیا بازگردم".

رسانه اسپانیایی امروز در گزارشی نوشت که مدیریت باشگاه آلمریا بر این باور هستند که برای فرار از سقوط به دسته پایین تر باید سرمربی خود را تغییر دهند.

پاکو خمز از سوی این رسانه اسپانیایی به عنوان گزینه اول نجات آلمریا از سقوط به دسته پایین تر معرفی شد.

خمز در سال ۲۰۲۲ به تراکتور آمد. سرمربی اسپانیایی در اولین فصل حضورش در تیم تبریزی نتایج خوبی گرفت و در این تیم ماندگار شد. تراکتور در این فصل هم وضعیت خوبی با سرمربی اسپانیایی دارد و اکنون با ۲۴ امتیاز بعد از استقلال و پرسپولیس تیم سوم جدول است.

طبق گزارش این رسانه، مالک باشگاه آلمریا از مدیر ورزشی خود درخواست کرده تا مذاکره با سرمربی سابق رایووایکانو و کنونی تراکتور را در اولویت کارش قرار دهد و «هر چه زودتر خمز را به اسپانیا بیاورد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • طرفدار15 تیم ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    7 2
    مشرق جان داری اشتباه میزنی..بعد از استقلال و سپاهان..نه پیروزی...خخخخ
    • ایرانی ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      3 7
      پرسپولیس تنها تیم ایرانی..شما که تو زمین ترکیه هستید و اون دوتا مال عربا..افتخار میکنم طرفدار کشورم ایران هستم نه شما اجنبی پرست ها
    • ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      1 0
      جناب غیر ایرانی اینجوری باشه که دستاورد فوتبال ایران تو اسیا 61 سال حسرت بوده خخخخخ کل تیمهای پرافتخار ایرانو که دادی به بقیه کشورا حتما هم تو ایرانی هستی.هر کی علیه استقلال تنها افتخار ایران تو اسیا حرف بزنه شک نکنید خائن به ایرانه
    • ... ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      2 0
      17.14 خفه شو نژاد پرست کثیف همه تیم ها مال ایرانه ایران با تمام اقوامش زیباست
  • مهدی ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    5 2
    یاشاسین خمز.یاشاسین تراکتور.نگران نباشید.جایی که هوادار باشه حواشیش هم زیاده.
  • ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 1
    فسخ یک میلیون دلاری باید بدهند ک نمی‌توانند
  • ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    2 0
    با این وضع داوری لیگ ایران مگه عقلشو از دست داده بمونه؟ بعد مثلا کمیته داوران فکر میکنه هر چی بیشتر به نفع تیمپیروزی بگیرن صداشون میخوابه.نه عزیزان اینا سیرمونی ندارن دیگه تاکتیکشون شده دایو زدن بازی با استقلال خوزستان از دقیقه یک بازی داشتن دایو میزدن تا دقیقه96.شما اگه عدالتو اجرا کنید کسی جرات نمیکنه ازتون شکایت کنه.هیچ تیمی تو ایران داوریهاتونو قبول نداره حتی همون لنگی که به نفعش میگیرید و 13 امتیاز تا اینجا بهشون دادید
  • مهدی ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    کور بشه اون کسی که نمیتونه موفقیت تراکتور رو ببینه. نظرها حاوی سوزش شدید هستش به دوستان پیشنهاد میدم آبرو دقیقا بریزن اونجا که میسوزه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس