خمز: خسته شده‌ام و شاید خیلی زود به اسپانیا بازگردم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: همه شرایط مقابل پیکان علیه ما بود.

به گزارش مشرق، پاکو خمز پس از برتری دو بر صفر مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر، درخصوص غیبت هواداران در این بازی اظهار داشت: همیشه دوست داریم هواداران را کنار خودمان باشیم و حمایت آنها را داشته باشیم اما این مسائل دست ما نیست و امروز طرفداران را نداشتیم.

*داور هم سوت‌های اشتباه زیادی علیه ما زد

وی درمورد تغییر سبک تراکتور در نیمه دوم پس از اخراج صفا هادی، گفت: فکر می‌کنم با تلاش بیش از اندازه بازیکنان توانستیم نتیجه بگیریم. امروز تمام شرایط بر علیه تراکتور بود. تماشاگران را نداشتیم. شرایط زمین خیلی بد بود. یک بازیکن‌مان اخراج شد و داور هم سوت‌های اشتباه زیادی علیه ما داشت. با تمام این شرایط بچه‌ها با تلاش خود توانستند بازی را دربیاورند.

*می‌خواهیم سوت‌های داوران عادلانه باشد

سرمربی تراکتور درپاسخ به این سوال که آیا کارت زردهای زیاد تیمش در این بازی او را نگران نمی‌کند، گفت: باشگاه با صدور بیانیه کار درستی انجام می‌دهد زیرا داوری‌ها در بازی‌های اخیر عادلانه نبوده است. نمی‌خواهیم داوران به سود ما سوت بزنند و فقط می‌خواهیم سوت‌هایشان برابر و عادلانه باشد.

خمز درمورد دلیل برتری تراکتور با وجود یک یار کمتر، توضیح داد: گفتم فقط تلاش بازیکنان، جنگیدن و دوندگی بیش از آنها حد سبب شد نتیجه را به سود خود رقم بزنیم. در واقع تلاش بیش از حد به خاطر زود اخراج شدن یک بازیکن در اوایل نیمه دوم عامل این موضوع بود.

*همه بی‌تفاوت‌اند؛ باید با همه چیز بجنگم

وی با اشاره به شرایط بد زمین ورزشگاه یادگار امام، عنوان کرد: سال گذشته هم گفته بودم بار دیگر در این زمین به مشکل می‌خوریم و توپ از روی آن بلند می‌شود. خیلی زمین سنگین است و باعث می‌شود بچه‌ها انرژی بیشتری مصرف کنند. همه این اتفاقات می‌افتد اما ظاهرا برای هیچکس مهم نیست و همه از آن بی‌تفاوت عبور می‌کنند. سال گذشته گفته بودم اگر زمین درست نشود، به مشکل می‌خوریم اما همه بی‌تفاوت از آن گذشتند. جوری شده که خسته شده‌ام زیرا باید با همه چیز بجنگم. واقعا برخی روزها برای سر تمرین رفتن هم انرژی ندارم که به سختی این کار را انجام می‌دهم. با این شرایط شاید خیلی زود به اسپانیا بازگردم و چندان زیاد در تبریز نباشم.

*برای چه باید اطلاعات را به رسانه‌ها بدهیم؟

سرمربی تراکتور درمورد اظهارنظر روز گذشته‌اش مبنی بر اینکه لیست دادن برای نقل و انتقالات در نیم فصل کار من نیست اما پس از این صحبت‌ها این سوال برای هواداران و رسانه‌ها ایجاد شده که این اقدام کار چه کسی است، گفت: این مسائل داخلی باشگاه است که کسی نباید درموردش اطلاعی داشته باشد. کار من‌ این است که بگویم در چه پست‌هایی بازیکن نیاز داریم نه اینکه اسم بدهم. باز هم می‌گویم اسم نمی‌دهم بلکه پست بازیکن را اعلام می‌کنم. برای چه باید اطلاعات را به رسانه‌ها بدهیم؟

*با وجود تمام شرایط سوم جدولیم

خمز اضافه کرد: وقتی باشگاه کارش را درست انجام‌ می‌دهد نیازی نیست اطلاع رسانی کند که چگونه یا چه کسی این کار را انجام می‌دهد. نباید اسم شخصی را بیاورد. اگر بتوانیم بهترین بازیکنانی که لازم باشد، جذب می‌کنیم و اگر نتوانیم این کار را انجام نمی‌دهیم. با هم تصمیم می‌گیریم، با هم همکاری می‌کنیم و با هم پیش می‌رویم. می‌دانید مشکل چیست؟ این مسائل مهم نیست. با وجود این شرایط در رتبه سوم جدول هستیم.

*من کاری که در رسانه انجام می‌دهید، سوال می‌کنم؟

وی درواکنش به این سوال که شاید از صحبت‌هایش سوء برداشت شده زیرا هواداران اعتقاد دارند اگر سرمربی نظری درمورد لیست نمی‌دهد آیا خود باشگاه بدون نظر خمز بازیکن جذب می‌کند، گفت: نیازی نیست توضیح بدهم‌. آیا من درمورد کاری که در رسانه خود انجام می‌دهید، سوال می‌کنم؟ پس چرا باید از من توضیح بخواهید.

*دروغ است،‌ همه بازیکنان با نظر من جذب نشده‌اند

سرمربی تراکتور درمورد اینکه در ابتدای فصل گفت این بازیکنان با نظر من جذب نشده‌اند و این تیم کهکشانی نیست که در همان زمان مدیرعامل باشگاه گفت بازیکنان با نظر خمز جذب شده‌اند، عنوان کرد: این دروغ است. گفتم همه بازیکنان با نظر من جذب نشده‌اند نه اینکه هیچ بازیکنی با نظر من جذب نشد. موضوع مهم برای هواداران خوب بودن الان تیم است. چه فرقی دارد چه کسی بازی کند؟

*اگر می‌گویم زمین بد است می‌توانید بروید و ببینید

خمز درخصوص شبهه موجود در زمینه بد بودن چمن، گفت: کاملا واضح است. شبهه‌ای نیست. اگر می‌گویم زمین بد است می‌توانید بروید و ببینید. از خودم درنمی‌آورم. نمی‌خواهم فردی علیه کسی اعتراض کند اما می‌خواهم مشکلات موجود برطرف شود. اجباری هم نداریم بابت هر کاری که انجام می‌دهیم بگویم چگونه یا چه کسی آن را انجام می‌دهد. تراکتور یک باشگاه خصوصی است و باشگاه سعی می‌کند بهترین تصمیم را بگیرد.

وی درمورد غیبت شجاع خلیل‌زاده در بازی با ملوان، اظهار داشت: بازی با پیکان تازه تمام شده است. اجازه بدهید مقداری از این برد لذت ببرم و سپس درمورد دیدار با ملوان فکر کنم. نمی‌دانم فعلا باید از چه بازیکنی به جای او استفاده کنم.

*اگر می‌دانستم برف می‌آید، زمین خودمان را انتخاب می‌کردم

سرمربی تراکتور درمورد اینکه با وجود گلایه‌هایش نسبت به شرایط بد زمین قبل از بازی گفته شد او تاکید کرده این مسابقه در همین ورزشگاه برگزار شود، گفت: برای اینکه نمی‌دانستیم امروز قرار است برف بیاید. اگر می‌دانستم برف می‌آید، زمین خودمان را انتخاب می‌کردم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پریسا متفکر ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 3
    به اسفل السافلین که می خواهی بروی
    • ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      3 1
      انگاری فشاری شدی زیاد بشین در مورد تیم خودت نظر بده متفکر
  • ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 1
    خمز مربی خوبی نیستی و بدترین نتیجه تاریخ تراکتور را رقم زدی....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس