هلاکت یک نظامی ارشد در جنوب غزه/ صدها نظامی روانی روی دست صهیونیست‌ها مانده است

منابع صهیونیستی از هلاکت یک افسر احتیاط رژیم اسراییل با درجه سروان در جنوب غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع صهیونیستی همچنین از زخمی شدن یک نظامی دیگر خبر دادند که حالش به شدت وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می کند، با آماری که بیمارستان های این رژیم ارایه می دهند، اختلاف زیادی دارد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی با اشاره به تداوم انتقال نظامیان زخمی ارتش اسراییل به بیمارستان‌های این رژیم اعلام کرد که اختلاف فاحشی میان تعداد زخمی‌هایی که این ارتش اعلام می کند با آماری که در فهرست بیمارستان ها ثبت می‌شود، وجود دارد.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که شماری از نظامیانی که در نبردهای نوار غزه زخمی شده بودند، به علت ابتلا به یک باکتری مقاوم، در بیمارستان های رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می شود و نام های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده ها نیست.

صدها نظامی روانی روی دست وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مانده است

همچنین منابع صهیونیستی از تاثیرات شدید جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه بر صهیونیست‌ها پرده برداشته و اعلام کردند که ۶۰ درصد از نظامیان اسراییل در معرض مشکلات روحی و روانی قرار دارند.

این منابع از مشکلات روحی و روانی خبر دادند که جنگ غزه بر سر صهیونیست‌ها آورده است.

به نوشته این منابع، جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، صهیونیست ها را در معرض بحران‌های روحی جمعی و اضطراب های شدید قرار داده و مقامات صهیونیست پس از ناتوانی کادر روانپزشکی برای معالجه انبوهی از افراد روانی مراجعه کننده به مراکز اعصاب و روان، به افراد داوطلب روی آورده‌اند.

چندی قبل هم شبکه صهیونیستی«کان» در گزارشی در این رابطه اعتراف کرد، بیش از دو هزار نظامی شرکت کننده در جنگ زمینی علیه نوار غزه به دلیل مشکلات روحی و روانی مجبور به مراجعه به روانپزشک شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است که این افراد به دلیل دشواری های جنگ در نوار غزه به عنوان آسیب دیده و زخمی دسته بندی شده و افسران سلامت روانی آنها را مورد مداوا قرار می‌دهند.

از سوی دیگر رسانه صهیونیستی هاآرتص از روانی شدن نظامیان ارتش اشغالگر خبر داد.

این رسانه اذعان کرد که ۵۰۰ نظامی اسرائیلی به شدت از مشکلات روانی از زمان شروع جنگ غزه رنج می‌برند. ۲۸۰۰ نظامی ارتش در بخش بازپروری وزارت جنگ تحت درمان قرار گرفته‌اند.

هاآرتص فاش کرد که ۱۸ درصد از این نظامیان از مشکلات سلامت عقل و اضطرابهای ناشی از شوک رنج می‌برند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    3 3
    صدتاصدتا تروریست ازملیتهای مختلف وبی شرفای دزدورباخوروظالم میکشند یه افسرهم کشته بشه
    • حقگو ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      2 0
      وقتی اشغالگر و جنایتکار و ناحق باشی از مرگ میترسید . وحشت مرگ راحت نمی گذاره شما را . تازه بعد از جنایت عذاب وجدان هم یقه سربازان صهیونیست و آمریکایی را خواهد گرفت ونرخ خودکشی و دیگر کشی توسط این افراد روانی بالا میرود.
  • ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 6
    هلاکت هر 1 نفر اسرائیلی جان 10 عرب غزه ای را میگیرد..
    • ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      15 0
      وقتی لشکر نظامیان اسرائیلی از مردان همجنس باز تا دختران رقاصه یوتیوب تشکیل بشه چه انتظاری از اینها می‌ره ؟ جمع کنید برید تو همون فاحشه خانه های غربی
  • ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    5 0
    الحمدلله
  • ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    6 0
    خدا رو شکر
  • ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    6 0
    بکشید یکی یکی این نجسای بی شرف اسقاطیلی
  • ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 0
    شماری از نظامیانی که در نبردهای نوار غزه زخمی شده بودند، به علت ابتلا به یک باکتری مقاوم، در بیمارستان های رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند
  • ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    احتیاجی ب جنگ ندارند، اسرائیلی ها همگی روانی هستند
  • حامد ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 0
    ای جانم
  • علی ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    سه ماهه که اخبار اول تلوزیون شده غزه،هر روز ساعتها تحلیل و برنامه براش میسازن و چند روز یه بار هم در شهرهای مختلف راهپیمایی میکنن....‌اگر بر علیه اختلاسهای کلان برخی مسئولان هم انقدر رسانه ها و ملت حساس بودن ،،،انقدر راحت بیت المال غارت نمیشد و این همه معزل اقتصادی نداشتیم!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس