ذوب‌آهن روی ریل تساوی/ فولاد همچنان دور از برد

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند. قضاوت این مسابقه را وحید زمانی با کمک‌های رحیم حاجیلو و مرتضی سلمان‌نژاد بر عهده داشت.

ذوب‌آهن و فولاد در شرایطی به هم رسیدند که شرایط متفاوتی را در فصل جاری لیگ برتر تجربه می‌کنند، ذوبی‌ها در فصل جدید یکی از تیم‌های بالای جدولی هستند اما در آن سو فولاد با وجود تغییر سرمربی در نیمه دوم جدول قرار دارد.

جدال ذوب‌آهن و فولاد در دقایق اولیه بیشتر در میانه زمین دنبال شد تا دروازه‌بان‌های دو تیم روز راحتی را تجربه کنند. نخستین موقعیت جدی را بازی در دقیقه ۲۰ رقم خورد و ارسال محمدحسین اسلامی را کریستوفر کنت از روی خط دروازه فولاد برگشت داد. تا پایان نیمه اول، بازی آرام و بدون موقعیت خاصی روز دروازه‌ها پیگیری شد تا تلاش دو تیم در چهل‌وپنج دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم نبرد ذوب‌آهن و فولاد و سرد و بدون موقعیت خطرناک روی دروازه‌ها سپری شد. در دقیقه ۶۶ فردین یوسفی از ذوب‌آهن با خطا روی بازیکن فولاد با کارت مستقیم اخراج شد تا کار تیم میزبان ۱۰ نفره شود و شاگردان محمد ربیعی کار سخت‌تری در ادامه برای حفظ نتیجه در پیش داشته باشند.

در ادامه فولاد اگر چه برتری بیشتر در توپ و میدان نسبت به ذوب‌آهن داشت اما بازیکنان این تیم در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه ذوب ناکام بودند تا در نهایت دیدار ذوب‌آهن و فولاد با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ذوب‌آهن با کسب سومین تساوی متوالی، ۲۱ امتیازی و در رده ششم جدول قرار گرفت. فولاد هم که برای چهارمین بازی متوالی در رسیدن به برد ناکام ماند، با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.

ترکیب اولیه ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، شایان مصل، فرشاد محمدی مهر، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی،کمال کامیابی‌نی، امیرحسین رنگر، مجید علیاریو محمد جواد محمدی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب اولیه فولاد:

کریستوفر کنت، شاهین توکلی، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، مجتبی نجازیا، عادل ارغند، محمد عسکری، محمد خادمی، محمد آبشک، ساسان انصاری و محمد علی‌نژاد

سرمربی: ایگناسیو مارتینز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس