کد خبر 1557300
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل نساجی مازندران

درآخرین مسابقه از هفته سیزدهم لیگ برتر استقلال در نیمه اول مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار در نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۴۲) زننده تک گل نیمه اول این دیدار بود.

ترکیب استقلال تهران و نساجی

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در این دیدار سید حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، پیمان بابایی و گوستاوو بلانکو را در ترکیب اصلی قرار داده است.

کادر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران هم رشید مظاهری، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو، محمدرضا آزادی را مقابل استقلال به میدان فرستاده‌اند.

برتری استقلال در نیمه اول با گلزنی مدافع پیش تاخته

بازی در آزادی در حالی برگزار شد که دو تیم بازیکنان و نیمکت استقلالی داشتند و همین موضوع جدال دو تیم را جذاب‌تر می‌کرد. نیمه اول این دیدار پایاپای بین دو تیم دنبال می‌شد بیشتر توپ در میانه میدان و در اختیار بازیکنان استقلال بود همین موضوع باعث شد دو تیم موقعیت‌های اندکی برای رسیدن به گل داشته باشند. روند بازی آرام پیگیری می‌شد تا اینکه صالح حردانی در دقیقه ۳۷ با یک ارسال دقیق بلانکو را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه نساجی به بیرون برود و تنها موقعیت خطرناک آبی‌ها از دست برود.

بعد از این فرصت دقیقه ۴۲ بود که آرمین سهرابیان مدافع پیش تاخته آبی‌های پایتخت ارسال زیبای ابوالفضل جلالی را به تور دروازه نساجی مازندران چسباند تا یک بر صفر از حریف خود در خانه پیش بیافتد. شاگردان نکونام پس از گل اول خود عقب نشستند که همین موضوع باعث تا نساجی فشار خود روی دروازه استقلال را زیاد کند تا گل تساوی را به ثمر برساند اما دفاع منسجم استقلال اجازه این کار را به آنها نداد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس