حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را تهدید به «مقابله به مثل» کرد

حزب الله لبنان خطاب به اسراییل هشدار داد چنانچه غیرنظامیان را هدف قرار دهید، مقابله به مثل می‌کنیم.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله در بیانیه‌ای تاکید کرد که «هر گونه حمله به غیرنظامیان از سوی دشمن با پاسخ متقابل پاسخ داده خواهد شد.»

از سویی دیگر، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: حمله راکتی به منطقه اشغالی الخالصه (کریات شمونه) در واکنش به حمله دشمن به مراسم تشییع پیکر یکی از شهدا در عیتا الشعب صورت گرفت. بنابراین هرگونه حمله به غیر نظامیان با عمل مقابله به مثل حزب الله ربرو خواهدشد.

منابع خبری پیش از این از فعال شدن آژیر هشدار در الخالصه (کریات شمونه) و مناطقی پراکنده در الجلیل اعلی در شمال فلسطین اشغالی و حمله راکتی از جنوب لبنان به کریات شمونه خبر دادند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    4 0
    موندم چرا حزب الله، سامانه‌های پرقدرت ضدبمب و ضد هواپیما، کار نمیگذاره!!؟ ایران که داره، چرا یک سامانه‌ی یکپارچه و غیرمرئی کار نمیگذارند!؟ درسته گنبد آهنی و آرو و فلاخن داوود، کارش شناسایی سامانه های رهگیر حزب الله هم هست، ولی یه لحظه مثل حماس، بیارن بیرون بزنن، ببرند داخل. البته کلا سخته، ولی خدا بهمراهشون باشه بچه های حزب الله رو. شاید میخان سطح درگیری در نابودی جنگنده ها، بالا نره، وگرنه اسقاطیل بیشتر تحریک میشه...احتمالش این هست
    • ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      2 0
      حتما یک جنگ فرسایشی چریکی و پارتیزانی باعث نابودی رژیم کودک کش و مهاجرت از منطقه صهیونیست ها خواهد شد
  • یعقوب ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    2 2
    کی دیگه خجالت هم نمکشید
  • ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    4 3
    برو عمو!!!! دو ماه از جنگ رفته تازه تهدید میکنی که می زنم؟!! تو اگه بزن بودی تا الان زده بودی
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷❤ ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    2 1
    حزب الله طی این دو ماه کاری کرده کارستان. شمال فلسطین اشغالی آسیب پذیرترین مرز است برای رژیم کودک کش صهیون. و میهراسند از حجوم نیروهای حزب الله.
  • ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    1 1
    هم حزب الله لبنان و هم حماس تاکنون به مردم غیر نظامی آسیب نرسانده اند اسرای در دست حماس گواهی هستن، کشته های غیر نظامی در کنسرت موسیقی هم که مشخص شد توسط هلی کوپترهای صهیونیستی کشته شدند، اما رژیم موقت صهیونیستی چون جنگ تن به تن را آموزش ندیده فقط با بمباران افراد غیر نظامی و کودک کشی می خواست حماس را تحت فشار تسلیم قرار دهد ، اماحالا که حزب الله تهدید به مقابله به مثل کرده ان شاءالله مهاجرت معکوس صهیونیستهای غاصب شدت پیدا می کنه
  • ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    اسراییل و اروپا و آمریکا، مانند غول‌هایی هستند که به سرعت انرژی خود را از دست می‌دهند و خسته می‌شوند و سپس با اندکی تلاش از پا در می‌آیند...
  • ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    حزب ا.. هنر جنگ بلد نیست وبیشتر از انکه بکشد کشته می دهد .و روش موشک پرانی کور را در پیش گرفته ، در جنگ باید از قوه تعقل و زیرکی بهره جست. حزب ا.. بااین همه موشک تا به حال نتوانسته یک پایگاه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کند وازکار اندازد و این همه موشک را اسرائیل در هوا با گنبد آهنین می زند ونرسیدهدبه هدف در هوا رهگیری ومنفجر می کند، این یعنی ناشی گری وبعدبلد نبودن جنگیدن ، تمام تلاش حزب ا.. باید معطوف به انهدام پایگاه‌های گنبد آهنین اسرائیل که زیاد هم نیست باشد. برپایی دوباره پایگاه‌های گنبد آهنین خیلی هزینه بر وزمان بر است وبا تخریب این پایگاهها دیگر موشک‌های مقاومت که با خون دل و رنج فراوان تهیه می شود در آسمان تل‌آویو منهدم نمی شود و به هدف می خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس