تدارک تل‌آویو برای حمله به جنوب لبنان

یک افسر ارشد صهیونیست که نامش فاش نشده در گفت و گو با یک رسانه غربی از تدارک رژیم صهیونیستی برای حمله به جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه تایمز به نقل از یک افسر برجسته اسرائیلی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طرح‌هایی را برای حمله به جنوب لبنان آماده کرده است.

این افسر اسرائیلی تاکید کرد: آنچه در نوار غزه اتفاق افتاد، به هیچ وجه با چیزی که حزب الله قادر به انجام آن در شمال است، قابل مقایسه نیست!

وی افزود: برآوردهای نظامی نشان می دهد که بازگشت به شرایطی که قبل از هفتم اکتبر (در نقاط مرزی) برقرار بوده، غیر ممکن است و ارتش اسرائیل برای همه سناریوها آمادگی لازم را دارد.

اظهارات این افسر صهیونیست با تشدید وضعیت در مرزهای جنوب لبنان با اراضی اشغالی همزمان شده است و دقایقی پیش رسانه ها از انفجاری در نزدیکی یک مراسم تشییع پیکر شهدا در منطقه عیتا الشعب در جنوب لبنان خبر دادند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • مهدی ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    10 2
    حمله به لبنان یعنی نابودی اسرائیل
    • ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      1 0
      از نظر نظامی صهیون + گاوچرانها + انگلیس ملعون که مسبب تحمیل اسقاطیل به فلسطینیان شدند و نوچه هاشون، شاید ظاهرأ دست بالا را دارند ولی در مقابل آنها مقاومت در کل برتری دارد: ۱- ایمان به خدا که تمام جهان در دست اوست پایه قدرت مقاومت است ۲– مقاومت یک ارتش کلاسیک نیست و در همه جا و هیچ جا نیست هم مرئی و هم ناپیدا ، از زمین میجوشد و چون سیل نابود میکند. ۳– در عصر تکنولوژی امروزی داشتن بمب اتم آن قدرت گذشته را ندارد چون خود این اتم باعث فعال شدن و محرک دیگر دارندگان سلاح اتمی میشود و جنگ اتمی یعنی انهدام کره زمین ، در دنیای امروزی تهیه و ساخت و خرید سلاح هسته ایی امکان پذیر است و این را شیطان بزرگ میداند. منبع ،،مقاومت،، ایران است ،که توانایی پاسخ به هر نوع حمله ایی است و هر نوع سلاح حمله کننده را قویتر از آن را در اختیار دارد ۴–ایران بیشتر از نصف انرژی دنیا در اختیارش و در تیر رأس اش میباشد که در صورت اشتعال اقیانوس نفت و گاز کره زمین نصفش کباب و نصف دیگرش مرغ آفریقایی خواهد شد که البته هیچکس در دنیا این را نمیخواهد. در مجموع هر حمله ایی به محور مقاومت از پیش شکست خواهد خورد. ولی نباید فراموش کرد که ذات شیطان هیچوقت نمیخوابد و مؤمنین خدا همیشه باید هوشیار باشند.
    • منتقد گمنام ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      2 1
      صدام هر وقت عرصه را تنگ میدید به شهرها حمله میکرد. دزفول ، سوسنگرد ، تهران . حمله به نفتکشها برای واکنش نشان دادن ایران ، گسترش جنگ و ورود آمریکا و شوروی به جنگ.
  • ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    6 2
    صبر و تحمل حزب الله لبنان دیگر بسر آمده است دیگر خویشتن داری حزب الله تمام شده است حزب الله لبنان نقشه و قصد بدی برای رژیم صهیو نیستی کشیده هست و قرار هست نقشه اسکان رژیم صهیو نیستی را در اراضی اشغالی بطور کامل تغییر دهد و رژیم صهیو نیستی را کاملا از روی کره خاکی محو ونابود نماید رژیم صهیو نیستی فقط پنج درصد قدرت نظامی حزب الله را محک زده است هنوز قدرت موشک اتمی حزب الله لبنان را آزمایش نکرده است که چقدر ویرانگر و نابود کننده هست.....
    • ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      2 0
      موشک اتمی حزب الله بابا چرت وپرت تحویل نده حالا اگر علاقه به حزب الله داری دلیل نمیشود متوسل به چرت وپرت شوید .حاکمیت عقل ودوراندیشی ازخصوصیات ذاتی عناصر حزب الله هست وازین طریق پیچیدگیهایی را درمیدان نبرد میبرد که آنها هرگز باورش نمیکنند تا اینکه درآن باتلاق گیر کنند. حماس اسرائیل را به تونل ۴ کیلومتری هدایت کرد تا خودشون ببینند که با چه کسانی روبرو هستند شلوار سه خطیها والگو گیری از جنگجویان یمنی
  • ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    7 5
    حمله به جنوب لبنان یعنی اینکه اگر خدا بخواهد سال آینده کنار امام زمان در فلسطین در حال کشتن اسراییلیهای حیوان هستیم
  • ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    4 1
    واجب است سید مقاومت یک جواب دندان‌شکن به اسرائیل بدهد تا اسرائیل دوباره از این غلطا نکنه و اصلا به خاطرش هم نرسه که بار دیگر می‌تواند به لبنان و سوریه حمله نماید. باید دیمونا را منفجر کند و یک سری مناطق اسرائیل را با بمب خفیف شده‌ی هسته‌ای با خاک یکسان نماید تا ساکنین صهیونیست فلسطین اشغالی بفهمند وضعیت آخرالزمانی در جنگ‌های آتی فقط برای اهالی غزه و لبنان نیست و صد برابر بدتر سر خودشان خواهد آمد...
  • ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    5 0
    اسرائیل پشت هر جنگی است که در منطقه ما رخ داده است او یمن، سوریه را نا امن کرد و از داعش بر علیه سوریه حمایت کرد او حتی روسیه را درگیر یک جنگ کرد پس باید تاوان آن را بدهد تاوان آن نابودی اسراییل است این درس عبرتی برای آنها در طول تاریخ خواهد شد.
  • ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    4 0
    همه مقاومت در حال خروش برای انتقام از خون مظلومان غزه است....
  • ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    4 0
    چقدر اینها حرف مفت میزنند
  • ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 3
    خدا بداد مردم لبنان برسه اسرائیل جانی فکرهای بدی برای لبنان وحزب الله داره خدا کنه بخیر بگذره وگرنه.....
    • حمید ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      2 0
      دوست عزیز از قدرت حزب الله و وعده های سید مقاومت غافل نشو بقول سردار دلها که گفته حزب الله توانایی دفن اسرائیل رو داره،منم مطمئنم همینطوره اگر میبینی حزب الله وارد جنگ مستقیم نشده بخاطر این بوده که دستاوردهای حماس در 7 اکتبر زیر سئوال نره، وگرنه حدود 200 هزار موشک حزب الله توانایی شخم زدن اسرائیل رو داره، دست و پا زدنهای اسرائیل دال بر همین حکایته،دقت کن چرا اسرائیل فرودگاه ها و پایگاه های سوریه رو میزنه،چون میدونه حزب الله از اونجا تغذیه میشه، دیگه دوران سرخوشی اسرائیل تمام شد درسته اعراب به فلسطین خیانت کردن ولی تا محور مقاومت و ایران باشن این اسرائیل روز خوش به خودش نخواهد دید، انشاالله بزودی زود نابودیشو جشن میگیریم
    • ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      1 0
      یک مرد که نباید بترسه .وارد میدان شو ورجز خوانی کن" والله ان قاطعتمو یمینی انی احامی ابدا عن دینی" وبرو جلو
    • ایرانی ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      1 0
      عمو جان ترسیدی؟! دورانی که با توصیه امثال ظریف و با میدان داری امثال تو، مردم نجنگیده باخت رو قبول میکردن تموم شده، ما یا در این پیچ تاریخی تمدن ایرانی اسلامی را بر خرابه های لیبرال سرمایه داری بنا خواهیم کرد یا با افتخار در راه زمین زدن این تمدن نکبت شیطانی که دنیا را به کثافت کشیده شهید خواهیم شد، تو هم میتونی یه سوراخ پیدا کنی یه وقت اوخ نشی!
  • ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 2
    حزب الله که حمله نکرد حداقل صهیونیست ها حمله کنند ببینیم مقاومت جواب میدهد یا نه
  • ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    اسراییل ازترس مرگ داره خودکشی میکنه.این تصمیمات ابلهانه ولحظه به لحظه وازسراستیصال کاملا نشان ازناامیدی کفتارهای صهیونیست داره.انشاالله شکست وزبونی دشمنان خدانزدیکه.
  • ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    مطمئن باشید لبنان هدف بمب اتمی اسراییل خواهد گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس